اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین:

70 برنامه ورزشی نوروزی در قزوین اجرا می‌شود

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین گفت: از چهارم تا دهم فروردین ماه سال 93، 70 برنامه ورزشی در بوستان‌های شهید بهشتی، ملت و مطهری با هدف ایجاد نشاط عمومی و شادابی اجتماعی برای مسافران نوروزی و شهروندان برگزار می‌شود.

70 برنامه ورزشی نوروزی در قزوین اجرا می‌شود

سعید وزیری‌نژاد امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: در گام نخست، اجرای 30 برنامه ورزشی در بوستان‌های یاد شده در دستور کار قرار داشت ولی به علت فراهم آوردن نوروزی شاد و منحصر به فرد در سال جدید برای گردشگران و شهروندان، تعداد این برنامه‌ها افزایش یافت.

وی ادامه داد: حفظ و ارتقای سلامت جسمی و روحی اقشار مختلف جامعه در کنار فراهم کردن فرصت تفریحات سالم برای همه افراد از مهمترین اهداف کلان سازمان در برگزاری این برنامه‌های ورزشی نوروزی است.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین پر کردن مطلوب اوقات فراغت گروه‌های سنی مختلف، توسعه مهارت‌های فردی، بهبود روابط اجتماعی و عمومی کردن تربیت بدنی و ورزش در جامعه را از دیگر اهداف این برنامه‌های ورزشی اعلام کرد.

این مسئول بیان کرد: همزمان با چهارم فروردین ماه سال جدید که اولین روز از این جشنواره ورزشی است، غرفه سلامت خانواده متشکل از کارگاه سلامتی و اصلاح عادات روزانه و اندازه‌گیری شاخص توده بدن، کارگاه‌های ارگونومی در بخش نرمش‌های صحیح در محیط کار، روش صحیح کار با رایانه و نحوه صحیح بلند کردن اجسام، برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: برگزاری مشاوره ورزشی، تغذیه و ورزش سالمندان، مشاوره ورزشی، انتخاب کفش مناسب و آب درمانی از دیگر برنامه‌های این غرفه‌ها در نوروز 92 است.

وزیری‌نژاد یادآور شد: همزمان با پنجم و هشتم فروردین ماه سال آتی دو همایش ورزشی در بوستان‌های مطهری و شهید بهشتی از ساعت 20:30 تا 21:30 برگزار می‌شود.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین مطرح کرد: همچنین اجرای بازی‌های چهار سنگ، دارت خانواده، گل شادی، طناب‌زنی، هفت سنگ، روپایی، طناب‌کشی، مسافر سلام، تیله بازی، دریبل از موانع زندگی، شیر پلنگ، دوز بازی، بغلی بگیر، لی لی بازی، وسطی (داژبال) و مچ‌اندازی از دیگر برنامه‌های این بوستان‌ها خواهد بود.

 به گزارش فارس، این برنامه‌ها و بازی‌های ورزشی از چهارم تا دهم فروردین ماه سال 93 به مدت یک هفته، از ساعت 16 تا 22 برگزار می‌شود.

انتهای پیام/2667/ل30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول