اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

120 دانشجوی سمنانی در راه فتح‌المبین و فکه

کربلای ایران پذیرای دانشجویان علوم پزشکی سمنان شد

مسئول کاروان راهیان نور دانشگاه علوم پزشکی سمنان گفت: ظهر امروز کاروان اردوی راهیان نور دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان عازم مناطق عملیاتی شده است.

کربلای ایران پذیرای دانشجویان علوم پزشکی سمنان شد

حسین زینلی در گفت‏وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در استان سمنان در حاشیه اعزام کاروان راهیان نور دانشگاه علوم پزشکی سمنان عنوان کرد: تعداد دانشجویان اعزامی در این مرحله، 120 نفر شامل 80 نفر خواهر و 40 نفر برادر به همراهی راوی و امدادگر است.

وی تصریح کرد: این کاروان در قالب سه دستگاه اتوبوس به مدت چهار روز از مناطق عملیاتی دیدن می‏کنند.

مسئول کاروان راهیان نور دانشگاه علوم پزشکی سمنان افزود: کاروان راهیان نور شب اول سفر در پادگان شهید زین‏الدین مستقر می‌شود و روز دوم سفر از یادمان فتح‌المبین، فکه و دهلاویه دیدن و بار دیگر با شهدای گرانقدر ایران اسلامی  تجدید میثاقی دوباره می‌بندند.

وی اظهار کرد: در حین سفر، راویان به بیان خاطراتی از شهدا و رزمندگان پرداخته و دانشجویان را به الگوگیری از این پرستوهای مهاجر و دل‌باخته دعوت می‌کنند.

زینلی تصریح کرد: خدمت‏رسانی به زائران شهیدان با ارزش و بزرگ است و اگر اعمالی که زائران انجام می‏دهند، پاک و با خلوص نیت باشد، با روشنایی همراه است که در تمام مراحل زندگی روشنایی و گرما می‏بخشد و سرمایه‏ای بس عظیم و با ارزش برای ادامه زندگی محسوب می‌شود.

مسئول کاروان راهیان نور دانشگاه علوم پزشکی سمنانبیان کرد: راهیان نور بهترین راهی است که ایثار و فداکاری‌های رزمندگان و شهدا را در هشت سال دفاع مقدس به جوانان ما انتقال می‏دهد و فرهنگ شهادت و ایثار و از خودگذشتگی رزمندگان را به نسل آینده منتقل می‏کند و بهترین راه این کار حضور جوانان و نوجوانان ما در کاروان‏های راهیان نور است.

وی گفت: امنیت و آرامش امروز کشور ما مدیون خون پاک هزاران شهیدی است که در خون خود غلتیدند تا امنیت و استقلال کشورمان را به دست آورند و ضمانت آن چیزی است که مردان بزرگ این مرز و بوم با مجاهدت خود همانند گوهر گران‌قدری از آن پاسداری کردند.

انتهای پیام/2249/ل30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول