اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس راهور استان زنجان خبر داد

احداث 3 پلیس‌راه در سطح استان زنجان/ کاهش تلفات جاده‌ای

رئیس پلیس راهور استان زنجان از احداث سه پلیس‌راه دیگر در سطح استان زنجان خبر داد و بیان داشت: محور دندی ـ زنجان، ابهر ـ تاکستان و شهرستان طارم مکان‌های در نظر گرفته شده برای احداث این پاسگاه‌ها هستند.

احداث 3 پلیس‌راه در سطح استان زنجان/ کاهش تلفات جاده‌ای

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، عبدالعلی رشتیانی ظهر امروز در همایش نقش مدیران فنی در ایمنی حمل و نقل جاده‌ای اظهار داشت: پلیس راه استان زنجان با داشتن 6 پاسگاه و یک قرارگاه فعال در ایام نوروز آماده خدمت‌رسانی به مسافران نوروزی است.

رئیس پلیس راهور استان زنجان از آمادگی همه دستگاه‌های مربوطه برای اجرای طرح نوروزی در روزهای نخست سال خبر داد و خاطرنشان کرد: همه مسئولان در حال تلاش برای ایجاد سالی بی‌خطر برای مسافران و همشهریان هستند.

این مسئول میزان تصادفات جرحی استان را بدون تغییر اعلام کرد و افزود: محورهای استان زنجان در سال‌جاری شاهد وقوع هشت تصادف منجر به جرح توسط اتوبوس‌ها هم بوده است.

رشتیانی میانگین واژگونی‌ خودروها در جاده‌های استان را در سال 22 درصد اعلام و تصریح کرد: این رقم برای اتوبوس‌ها 36 درصد بوده است.

وی با اشاره به اینکه در سال 84 از هر 10 هزار وسیله خودرو در ایران 25 نفر در اثر سانحه رانندگی فوت می‌کردند، اعلام کرد: این تعداد در سال‌جاری به 6.9 نفر کاهش یافته است.

رئیس پلیس راهور استان زنجان شعار امسال راهنمایی و رانندگی استان زنجان را «با گذشت و صبوری سفری ایمن را تجربه کنیم» اعلام و خاطرنشان کرد: عدم رعایت حق تقدم، عامل بسیاری از تصادفات اعلام شده است.

این مسئول از احداث سه پلیس‌راه دیگر در سطح استان زنجان خبر داد و بیان داشت: محور دندی به زنجان، ابهر به تاکستان و شهرستان طارم مکان‌های در نظر گرفته شده برای احداث این پاسگاه‌ها هستند.

رشتیانی از کاهش تصادفات در استان زنجان برای پنجمین سال متوالی خبر داد و تاکید کرد: این مهم از طریق رعایت قانون توسط شهروندان زنجان و تلاش ماموران راهنمایی و رانندگی میسر شده است.

انتهای پیام/73009/ع30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول