اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پژوهش اداره کل حفاظت محیط زیست استان قم:

طرح یاوران طبیعت همزمان با سال جدید در قم اجرایی می‌شود

رئیس آموزش و پژوهش اداره کل حفاظت محیط زیست استان قم گفت: با برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده طرح یاوران طبیعت برای دانش‌آموزان همه مقاطع تحصیلی در سال آینده اجرا می‌شود.

طرح یاوران طبیعت همزمان با سال جدید در قم اجرایی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان قم، رضا مهاجرنیا گزارشی از اقدامات و عملکرد این واحد در سال 92 و برنامه‌های سال آینده ارائه کرد و گفت: در سال 92 به دنبال افزایش سطح مشارکت تشکل‌های زیست محیطی و جهت‌دهی به برنامه‌ها در این عرصه بودیم.

وی با بیان اینکه اطلاعات و مشخصات تمام کتاب‌های تخصصی موجود در این اداره کل در سیستم نرم‌افزاری تحت وب به ثبت رسیده است، ادامه داد: از سال آینده، علاقه‌مندان و پژوهشگران می‌توانند با استفاده از این نرم‌افزار که در سایت اداره کل بارگذاری می‌شود از کتاب‌های موجود در کتابخانه تخصصی محیط زیست مطلع شوند.

رئیس آموزش و پژوهش حفاظت محیط زیست استان قم با اشاره به اقدامات پژوهشی در سال 92 در این اداره کل تصریح کرد: ترجمه کتاب زیست‌شناسی بیابان‌های جهان و ترجمه فارسی به انگلیسی تالاب حوض سلطان مربوط به کنوانسیون رامسر از جمله شاخص‌ترین فعالیت‌ها در این حوزه بوده است.

وی همچنین حضور کارکنان اداره کل حفاظت محیط زیست استان قم در دوره‌های آموزشی عمومی و تخصصی در سال 92 را مورد توجه قرار داد و ادامه داد:امیدواریم در سال آینده با امضای تفاهم‌نامه با دستگاه‌های اجرایی مرتبط، بتوانیم فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی این اداره کل را از بعد کمی و کیفی هرچه بیشتر ارتقا دهیم.

مهاجرنیا از اجرای طرح یاوران طبیعت برای تمامی مقاطع تحصیلی در راستای جذب و مشارکت حداکثری آحاد جامعه و تحقق اهداف این اداره کل در سال آینده خبر داد و گفت: ارائه آموزش‌های زیست محیطی ویژه طلاب، مبلغان و روحانیون حوزه‌های علمیه در دستور کار اداره کل حفاظت محیط زیست استان قم قرار گرفته است.

انتهای پیام/78002/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول