اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی قزوین خبر داد

نظارت مستمر بازرسان از خطوط تاکسیرانی قزوین

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی قزوین با اشاره به نظارت مستمر بازرسان از خطوط تاکسیرانی قزوین گفت: آنها بدون در نظر گرفتن شرایط آب و هوایی و حتی در بدترین شرایط آب و هوایی نظارت‌های مستمر از خطوط تاکسیرانی را انجام می‌دهند.

نظارت مستمر بازرسان از خطوط تاکسیرانی قزوین

مصطفی کاشی‌پزها امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: با توجه به برخی از بی‌نظمی‌ها در خط تاکسیرانی دانشگاه غزالی به ولیعصر و ترمینال، سازمان درصدد ساماندهی این خط و افزایش نظارت آن برآمد.

وی اضافه کرد: بر این اساس یکی از بازرسان واحد نظارت خطوط بر تاکسیرانی قزوین نحوه عملکرد این خط تاکسیرانی را به‌ صورت مستمر نظارت و کنترل می‌کند.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی قزوین عنوان کرد: پیش از این اقدام سازمان تاکسیرانی، مسافربران شخصی در این محدوده از شهر قزوین فعالیت زیادی داشتند که موجب نارضایتی مردم به‌ویژه مسئولان و دانشجویان دانشگاه غزالی شده بود.

کاشی‌پزها تصریح کرد: با ساماندهی این خط تاکسیرانی از این پس مسافربران شخصی که در این محدوده اقدام به مسافرکشی کنند، جریمه می‌شوند.

وی با اشاره به نظارت مستمر بازرسان از خطوط تاکسیرانی قزوین بیان کرد: بازرسان این سازمان بدون در نظر گرفتن شرایط آب و هوایی و حتی در بدترین شرایط آب و هوایی نظارت‌های مستمر از خطوط تاکسیرانی را انجام داده و در این امر از هیچ اقدامی کوتاهی نمی‌کنند که جای بسی قدردانی است.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی قزوین با بیان اینکه ساماندهی خطوط تاکسیرانی موجب رضایت‌مندی شهروندان می‌شود، عنوان کرد: با ساماندهی خط تاکسیرانی دانشگاه غزالی به ولیعصر موجب رضایت‌مندی شهروندان به‌ویژه دانشجویان شده و در روزهای اخیر شاهد تقدیر شهروندان از سازمان به دلیل ساماندهی این خط تاکسیرانی بودیم.

حضور 1500 نفر از تاکسیرانان در کارگاه آموزشی سازمان تاکسیرانی قزوین

کاشی‌پزها تصریح کرد: یک هزار و 500 نفر از تاکسیرانان تحت نظارت این سازمان به منظور افزایش سطح علمی خود در کارگاه‌های آموزشی سازمان در طول سال جاری حضور پیدا کردند.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی قزوین اضافه کرد: این کارگاه‌ها به صورت مستمر و هر دو هفته یک‌بار برگزار می‌شود که مواردی از قبیل بهداشت فردی و روانی، مقررات راهنمایی و رانندگی، مباحث مربوط به محیط‌ زیست و آلودگی هوا، کمک‌های اولیه، آشنایی با سطح شهر و بناهای تاریخی در این کارگاه‌ها برای تاکسیرانان آموزش داده می‌شود.

کاشی‌پزها ادامه داد: حدود اختیارات تاکسیرانان، شرح وظایف آنها، قوانین و ضوابط سرویس‌های مدارس، مسائل ایمنی راه‌ها، نحوه رانندگی در شرایط مختلف آب و هوایی از دیگر موارد آموزشی کارگاه‌های سازمان تاکسیرانی به شمار می‌رود.

وی با اشاره به اینکه در هر زمینه‌ای که نیاز به ارائه آموزش برای تاکسیرانان باشد اقدامات لازم صورت می‌گیرد، بیان کرد: سازمان تاکسیرانی، دانشگاه علوم پزشکی، کمیته فرهنگ شهروندی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین، راهنمایی و رانندگی، نیروی انتظامی، میراث فرهنگی و گردشگری، محیط‌ زیست از جمله سازمان‌هایی است که از کارشناسان آنها برای آموزش تاکسیرانان استفاده می‌شود.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی قزوین ابراز کرد: هر یک از آن کارشناسان در خصوص تخصص خود مطالبی را که آشنایی با آن‌ها برای تاکسیرانان ضروری است، آموزش می‌دهند.

کاشی‌پزها خاطرنشان کرد: برگزاری این کارگاه‌های آموزشی تأثیر زیادی در افزایش سطح آگاهی و اطلاعات تاکسیرانان داشته و به‌ دلیل گنجاندن مطالب مربوط به راهنمایی و رانندگی و نیروی انتظامی موجب یادآوری مجدد آیین‌نامه‌ها و مقررات می‌شود.

وی افزود: این سازمان سعی دارد با برگزاری کارگاه‌هایی با موضوعات مختلف همه جوانب را در امر آموزش در نظر گیرد تا علاوه بر افزایش سطح علمی تاکسیرانان، با استفاده از کارشناسان دانشگاه علوم‌ پزشکی و آموزش نحوه برخورد مناسب با دیگران زمینه افزایش کیفیت برخورد تاکسیرانان با مسافران را فراهم کند.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی قزوین اضافه کرد: چنین آموزش‌هایی در برنامه سال آینده سازمان تاکسیرانی قزوین نیز گنجانده شده و امیدواریم با استمرار این کارگاه‌های آموزشی سازمان به اهداف عالی که مدنظر دارد و مهمترین آن رضایت‌مندی شهروندان است، دست یابد.

کاشی‌پزها با اشاره به فراهم بودن امکان ادامه تحصیل برای پرسنل و رانندگان تاکسی گفت: پرسنل و رانندگان تاکسی که تمایل به ادامه تحصیل داشته باشند، می‌توانند در دانشگاه علمی‌ کاربردی شهرداری قزوین مشغول تحصیل شده و از امکانات آن بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/77010/ب30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول