اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس راهور کشور در گفت‌وگو با فارس:

احیای هفت تپه، دغدغه‌ام بود

رئیس پلیس راهور گفت: همیشه دغدغه داشتم و ناراحت بودم که چرا نباید هفت تپه رونق داشته باشد، دلم طاقت نمی‌آورد به سمت هفت تپه می‌رفتم تا یاد آن سال‌های عشق و حماسه و یاد بهترین دوستانم در دلم زنده شود.

احیای هفت تپه، دغدغه‌ام بود

سردار اسکندر مومنی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع مقدس خبرگزاری فارس از ساری اظهار داشت: هفت تپه، همان بیابان عاشقی، با چادر خاکی‌هایی از جنس معرفت بود که روزگاری رزمندگان غیور لشکر ویژه و خط شکن 25 کربلا در آنجا بندگی را به نحو احسن به منصه ظهور رسانده بودند.

وی با اشاره به این که هفت تپه خاطرات زیباترین روزهای خدایی رزمندگان این لشکر را در ذهن‌ها تداعی می‌کند، افزود: آنجا فارغ از به شهادت رسیدن عده‌ای از رزمندگان، محل عبادات، راز و نیازها و خلوت‌های شبانه یاوران مظلوم امام راحل بود.

رئیس پلیس راهور کشور، ابراز داشت: بعد از دوران جنگ اتفاق می‌افتاد که چه برای بازدید از مناطق جنگی و تجدید خاطره و چه در شرایط کاری به خوزستان می‌رفتم، هر زمانی که از اندیمشک به سمت اهواز عبور می‌کردم، یاد سرزمین پاک هفت تپه می‌افتادم و همیشه دغدغه داشتم و ناراحت بودم که چرا نباید هفت تپه رونق داشته باشد، دلم طاقت نمی‌آورد به سمت هفت تپه می‌رفتم تا یاد آن سال‌های عشق و حماسه و یاد بهترین دوستانم در دلم زنده شود.

مومنی با یادآوری این که خاطرات هفت تپه، حلاوتی خاص برای همه رزمندگان لشکر 25 کربلا دارد، خاطر نشان کرد: هفت تپه، بخشی از شناسنامه و تاریخ جنگ و لشکر ویژه 25 کربلا است و تأثیرگذاری‌اش در طول ایام دفاع مقدس، قابل ملاحظه بوده است.

 فرمانده دوران دفاع مقدس، تصریح کرد: هر رزمنده‌ای که جمعی لشکر ویژه 25 کربلا، از هر سه استان گیلان، گلستان و مازندران بوده از هفت تپه و آن روزگاران با صفا خاطره دارد.

  وی در ادامه بیان داشت: هفت تپه هویت تاریخی ما و بخشی از تاریخ بی‌بدیل لشکر ویژه 25 کربلا در دوران دفاع مقدس است و من به زعم خود صمیمانه سپاسگزارم از همه مسئولینی که با همت خود این خبر خوب را به سمع ما رساندند و زیارتگاه هفت تپه را بازگشایی کردند.

رئیس پلیس راهور کشور ضمن ابراز خوشحالی از این که این یادمان بیادماندنی در مسیر کاروان‌های راهیان نور قرار گرفته است، افزود: هر چند دیر این کار صورت گرفت، ولی خدا را شاکریم که بازدید از هفت تپه در راهیان نور امسال آغاز شد، کار بسیار خوبی انجام گرفت، واقعاً حیف بود.

مومنی در پایان گفت: سپاسگزارم از همه تلاشگران در امر احیای این یادمان و امیدوارم به لطف خداوند متعال بتوانیم این فرهنگ ارزشمند و مجاهدت و خودسازی رزمندگان را به نسل‌های بعدی انتقال دهیم و با استفاده از راویانی که تسلط بر آن بخش از تاریخ لشکر 25 کربلا و تاریخ جنگ دارند، بتوانیم آن حماسه عظیم را به نسل‌های آینده منتقل کنیم.

 انتهای پیام/86020/ب30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول