اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بسیج زنان دامغان:

شهیدان با کم‌ترین امکانات بر دشمنان تا بن دندان مسلح پیروز شدند

رئیس سازمان بسیج جامعه زنان شهرستان دامغان گفت: شهیدان دوران دفاع مقدس با کم‌ترین امکانات بر دشمنان تا بن دندان مسلح پیروز شدند.

شهیدان با کم‌ترین امکانات بر دشمنان تا بن دندان مسلح پیروز شدند

معصومه طاهریان امروز در گفت‏وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در استان سمنان در حاشیه اعزام کاروان‌های راهیان نور از دامغان، هشت سال دفاع مقدس را نماد غیرت و پایداری مردم ایران اسلامی عنوان کرد.

وی گفت: رزمندگان به فرموده امام راحل (ره) به جبهه‏های حق علیه باطل شتافتند و با کم‌ترین امکانات، با سلاح ایمان و تقوا بر دشمن تا بن دندان مسلح پیروز شدند.

رئیس سازمان بسیج جامعه زنان شهرستان دامغان افزود: شهدای زیادی را تقدیم این انقلاب کرده‏ایم و حال، وقت پاسداری از خون این عزیزان است.

طاهریان، انگیزه شهدا را در دفاع از انقلاب و اسلام را عشق به ولایت دانست و افزود: شهدا با کم‌ترین امکانات جان خود را فدا کردند؛ باید ببینیم که با بیشترین امکانات در این راه چه می‏کنیم.

وی شهدا را معیار و الگو حقیقی برای ما خواند و افزود: هر چه داریم از برکت همین شهداست، آنها تکلیف خود را ادا کردند و حال وظیفه ما ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت به نسل جوان است که باید در این راه تلاش‏های فراوان داشته باشیم. 

رئیس سازمان بسیج جامعه زنان شهرستان دامغان آشنایی نسل جوان را خیلی پراهمیت دانست و افزود: جوانان باید بدانند که شهدا با جان‌فشانی خود روزی از بهترین امیال و آرزوهای خود گذشتند و به دفاع از اسلام پرداختند.

وی ادامه داد: از آن جایی که همین جوانان در آینده مدیران و کارگزاران و آینده‌سازان این مرز و بوم هستند؛ بنابراین باید تدبیری اتخاذ کرد تا از همه فضاها استفاده و آن را درک کنند.

انتهای پیام/2249/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول