اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در خراسان رضوی

هنرمندان نیشابوری جوایز پنجمین جشنواره تئاتر کوتاه را درو کردند

پنجمین جشنواره نمایش‌های کوتاه خراسان رضوی با برگزاری آیین اختتامیه و برتری هنرمندان تئاتر نیشابور در تربت حیدریه به کار خود پایان داد.

هنرمندان نیشابوری جوایز پنجمین جشنواره تئاتر کوتاه را درو کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از نیشابور، مسئول هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور ظهر امروز در جمع خبرنگاران گفت: پنجمین جشنواره نمایش‌های کوتاه خراسان رضوی با حضور هنرمندان شهرهای مشهد، قوچان، کاشمر، نیشابور، فریمان و تربت حیدریه از 20 الی 22 اسفندماه 92 در تالار اندیشه و تالار هنر تربت حیدریه برگزار شد.

غلامرضا سلامتی اظهار کرد: در این جشنواره 10 اثر از 25 اثر بازبینی شده به جشنواره راه یافت و در مدت 3 روز در 2 تالار اندیشه و هنر روی صحنه رفت و حدود 80 نفر عوامل اجرایی به برگزاری مطلوب این جشنواره کمک کردند.

وی ادامه داد: داوران پنجمین جشنواره نمایش‌‌های کوتاه میرطاهر مظلومی، حسن عابدی و علی حاتمی‌نژاد بودند و به نظر هیئت داوران نمایش شمال خوش بگذره از نیشابور به نویسندگی و کارگردانی بهزاد آقاجانی به عنوان اثر برگزیده این جشنواره معرفی و تقدیر شد.

این مسئول خاطرنشان کرد: در بخش طراحی صحنه بهزاد آقاجانی با نمایش شمال خوش بگذره از نیشابور تقدیر شد؛ در بخش بهترین بازیگر زن نیز آرزو نصیری‌نسب مقام دوم را برای بازی در نمایش شمال خوش بگذره به دست آورد؛ همچنین در بخش بازیگری مرد فرشید اشتری با بازی در نمایش زمان جستن به کارگردانی محسن مسعودی‌فراز از نیشابور سوم شد.

سلامتی یادآور شد: نمایشنامه شمال خوش بگذره نوشته بهزاد آقاجانی از نیشابور به عنوان نمایشنامه اول معرفی شد و بهزاد آقاجانی کارگردان نمایش شمال خوش بگذره با عنوان رتبه دوم تقدیر شد که لوح سپاس‌، تندیس و جایزه نقدی به این هنرمندان اهدا شد.

مسئول هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نیشابور گفت: هنرمندان نیشابوری همیشه مایه عزت و افتخار این شهر در جشنواره‌های مختلف فرهنگی هنری در سطح استانی، ملی و بین‌المللی هستند.

انتهای پیام/2202/ز30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول