اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هنرمندان، ساحل گناوه را پاکسازی کردند

در آیینی با حضور مسئولان و هنرمندان گناوه، ساحل گناوه پاکسازی شد.

هنرمندان، ساحل گناوه را پاکسازی کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، مدیر گروه هنری ایلیا صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: پیشنهادی به شهردار گناوه دادیم تا با حضور هنرمندان گروه هنری ایلیا و اعضای شورای شهر و شهردار و تعدادی از ورزشکاران بسیجی در آستانه نوروز ساحل گناوه برای میزبانی بهتر از میهمانان نوروزی پاکسازی شود که این پیشنهاد با استقبال شهردار روبرو شد و با حضور تعداد زیادی از هنرمندان و مسئولان و اقشار مختلف مردم گناوه برگزار شد.

محمد مظفری افزود: هنرمندان باید به عنوان سکان‌دار فرهنگ جامعه همیشه پیشرو و فرهنگ‌ساز باشند و از این رو انتظار این است که با همکاری مردم و مسئولان شهر به توسعه فرهنگی شهروندی کمک کنند.

مظفری با تاکید بر اینکه برگزاری فعالیت‌های اینچنینی بدون هیچ هزینه مالی بیشترین خدمات را به توسعه شهر در بر خواهد داشت، گفت: این گروه فعالیت‌های فرهنگی خود را در راستای توسعه فرهنگی بخصوص در ایام نوروز در سطح شهر گناوه ادامه خواهد داد و به عنوان بازوی فرهنگی شهرداری حضور پررنگی خواهد داشت.

شهردار بندر گناوه نیز در این برنامه گفت: بر خود می‌بالیم که جوانان هنرمند و ورزشکاران شهر عزیزمان نسبت به پاکیزه نگه داشتن شهر حساس بوده و در پیشبرد برنامه‌های مبلمان شهری شهرداری مشارکتی عالی دارند.

عرب‌زاده افزود: از هنرمندان عزیز گروه هنری ایلیا که پیشنهاد این برنامه را ارائه کرده و مشارکتی فعال در پاکسازی ساحل دارند نیز سپاسگزاریم.

وی با اشاره به اهمیت پاکیزگی در همه ادیان الهی به‌ویژه در دین مبین اسلام به لزوم پاکیزه نگه داشتن ساحل شهر اشاره کرد و افزود: فرهنگ پاکسازی در میان مردم بندر گناوه نهادینه شده و ما برآنیم تا این فرهنگ را به سمت پیشگیری همگانی از تخلیه و رهاسازی زباله در خیابان و ساحل سوق دهیم.

فرمانده تیپ پیاده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر نیز با اشاره به حضور زیاد میهمانان در طول نوروز خواستار مشارکت همه اقشار در خدمات‌رسانی به میهمانان شد.

صفری با اشاره به اهمیت حضور هنرمندان و بسیجیان در صحنه بخصوص در حوزه فرهنگ خواستار ادامه این فعالیت‌های فرهنگی شد.

در این برنامه فرماندار، معاونان فرمانداری، اعضای شورای اسلامی و... نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/66006/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول