اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر مجمع اسلام ناب:

کتاب مطالبات امام خمینی (ره) رونمایی می‌شود

دبیر مجمع اسلام ناب از تهیه مجموعه ارزشمند «مطالبه نامه» خبر داد و گفت: این مجموعه یک کار پژوهشی در زمینه مطالبات امام خمینی (ره) است که سالگرد امام در سال 93 رونمایی خواهد شد.

کتاب مطالبات امام خمینی (ره) رونمایی می‌شود

محمد بهرامی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، عمده فعالیت‌های مجمع اسلام ناب در سال 92 را در 2 عرصه تبلیغی و مجازی با 2 هدف کلان بسط اندیشه تحول طلبی حوزوی و ترویج و تعمیق گفتمان اسلام ناب عنوان کرد.

وی ادامه داد: شاخه تبلیغی این تشکل با ساماندهی، مسئله‌یابی، آموزش و برنامه‌ریزی تبلیغی با تمرکز در مناطق خاص به کار تبلیغ مشغول است.

دبیر مجمع اسلام ناب تصریح کرد: بیشترین مخاطبین گروه تبلیغی جوانان و نوجوانان هستند و به صورت مجزا برای ایشان برنامه‌ریزی شده و توسط مبلغین اجرا می‌شود.

وی با اشاره به هدف بسط اندیشه تحول‌طلبی در عرصه مجازی گفت: مخاطب خاص این عرصه، طلاب جوان حوزه‌های علمیه هستند.

بهرامی اظهار کرد: علاوه بر اخبار، تحلیل‌ها، گزارشات و مصاحبه‌هایی که در ارتباط با این موضوع روی سایت مجموعه قرار داده می‌شود به تازگی نمایشگاهی در همین خصوص توسط مجمع اسلام ناب تهیه شده است که به زودی در مدارس علمیه توزیع و در معرض دید طلاب قرار خواهد گرفت.

وی با اشاره به بحث ترویج گفتمان اسلام ناب توسط مجمع گفت: برنامه‌های مجمع از ابتدا تهیه و توزیع جزوات، بازنشر و تحلیل اندیشه‌های بنیانگذار انقلاب و رهبر معزز، تولید محصولات رسانه‌ای و مجازی بوده است.

بهرامی یادآور شد: توزیع کتاب در راستای ترویج گفتمان انقلاب اسلامی توسط مجمع در مدارس و مساجد و هیئت‌ها و دانشگاه‌ها با استقبال خوبی همراه بوده است.

دبیر مجمع اسلام ناب یکی از فعالیت‌های مهم مجمع در سال گذشته را تهیه مجموعه ارزشمند «مطالبه‌نامه» عنوان کرد و گفت: این مجموعه یک کار پژوهشی است که مطالبات حضرت امام خمینی (ره) را در موضوعات متعدد مهم ملی و کلان دسته‌بندی کرده است.

وی افزود: این مجموعه در موضوعاتی مانند سیاست خارجی، حوزه و روحانیت، اسلام ناب، بسیج، بهداشت، دانشگاه، کار و کارگر، امنیت، مسکن، محرومان، آموزش و پرورش، فرهنگ و هنر، قضاوت، احزاب، امر به معروف، انرژی، کشاورزی، نظام اداری، ارتش، ازدواج، کشاورزی و ... اساس مطالبات و نظرات حضرت امام (ره) کار کرده است.

دبیر مجمع اسلام ناب مجموعه ارزشمند «مطالبه نامه» را مجموعه‌ای مفید برای مخاطبین خاص هر موضوع خصوصاً افرادی که در ادارات و وزارتخانه‌ها مرتبط با بعضی موضوعات فوق هستند، دانست.

وی گفت: این مجموعه توسط محققانی که با نظرات حضرت امام (ره) و مجموعه آثار ایشان آشنا بوده و انس داشته‌اند آماده شده و الان در مرحله بازنگری مجدد و ویرایش نهایی است و به لطف الهی در سالگرد رحلت امام راحل در قالب کتاب رونمایی خواهد شد.

انتهای پیام/78002/م30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول