اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی بسیج سازندگی صورت گرفت

ارائه آموزش‌های فنی‌ و حرفه‌ای به 3 هزار نفر از بسیجیان زنجانی

مسئول امور فرهنگی سازمان بسیج سازندگی سپاه انصارالمهدی (عج) زنجان گفت: امسال سه هزار نفر از بسیجیان این استان از آموزش‌های فنی و حرفه‌ای بهره‌مند شدند.

ارائه آموزش‌های فنی‌ و حرفه‌ای به 3 هزار نفر از بسیجیان زنجانی

جواد احمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: بسیج سازندگی در طول سال برنامه‌های مختلفی در سطح استان زنجان برگزار می‌کند.

وی با بیان اینکه بسیج سازندگی برای برگزاری دوره‌های آموزشی در رشته‌های مختلف با سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای تفاهم‌نامه همکاری منعقد کرده است، افزود: آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت بسیج و سپاه برگزار می‌شود.

مسئول امور فرهنگی سازمان بسیج سازندگی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اینکه این دوره‌های آموزشی در راستای اقتصاد مقاومتی و عملیاتی کردن منویات مقام معظم رهبری اجرا می‌شود، تصریح کرد: این دوره‌ها با حمایت سازمان بسیج سازندگی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان برگزار می‌شود.

این مسئول در ادامه با اشاره به اینکه بسیج سازندگی با همکاری جهاد کشاورزی استان زنجان دوره‌های آموزشی اجرا می‌کند، تصریح کرد: پرورش قارچ، تولید ورمی کمپوست، پرورش ماهی و... از دوره‌های برگزار شده جهاد کشاورزی در راستای اقتصاد مقاومتی است.

احمدی به عملکرد بسیج سازندگی در این زمینه از ابتدای سال‌جاری تاکنون اشاره کرد و بیان داشت: امسال 3 هزار نفر از بسیجیان استان زنجان از آموزش‌های فنی و حرفه‌ای بهره‌مند شده‌اند.

وی اضافه کرد: پس از پایان دوره‌های آموزشی به ثبت‌نام‌کنندگان گواهینامه مهارت فنی و حرفه‌ای اعطا شده است.

مسئول امور فرهنگی سازمان بسیج سازندگی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه مربی و تجهیزات این دوره‌ها را فنی و حرفه‌ای تامین می‌کند، بیان داشت: جذب نیروی انسانی و کارآموز از طریق بسیج سازندگی انجام می‌شود.

این مسئول با اشاره به اینکه دوره‌های آموزشی مختلف از جمله خیاطی، ترمه‌دوزی، سفره‌آرایی و...برای خواهران برگزار شده است، متذکر شد: دوره‌های آموزشی جوشکاری، برق، مکانیک و... برای آقایان علاقه‌مند برگزار شده است.

احمدی در ادامه با اشاره به اینکه برای خوداشتغالی و اقتصاد مقاومتی برای علاقه‌مندان تسهیلات بانکی اعطا می‌شود، گفت: تسهیلات بانکی در نظر گرفته شده 30 میلیون ریال تا 300 میلیون ریال است.

وی به استقبال خوب بسیجیان از دوره‌های آموزشی فنی و حرفه‌ای اشاره کرد و افزود: علاقه‌مندان به ویژه خواهران شهرستان زنجان از این دوره‌ها استقبال خوبی داشته‌اند.

مسئول امور فرهنگی سازمان بسیج سازندگی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان در پایان اذعان داشت: امید است برگزاری برنامه‌های مختلف توسط بسیج سازندگی باعث علاقه‌مندی افراد به دوره‌های آموزشی شود.

انتهای پیام/73008/ر30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول