اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در روزهای پایانی سال

طرح کاشت نهال‌ زیتون به یاد شهدا در شاهرود اجرا شد

دانش‌آموزان شاهرودی در روزهای پایانی سال به یاد شهدا نهال‌ زیتون کاشتند.

طرح کاشت نهال‌ زیتون به یاد شهدا در شاهرود اجرا شد

مسئول کارآمدی و سازندگی بسیج دانش‌آموزی شاهرود امروز در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در استان سمنان اظهار داشت: دانش‌آموزان بسیجی واحد پوینده شهید مطهری حوزه مقاومت بسیج دانش‌آموزی ایمان، 30 اصله نهال زیتون در اردوگاه شهید رجایی شاهرود به یاد شهدا کاشتند.

حمید بیکی گفت: در گرامیداشت هفته منابع طبیعی و لبیک به درخواست مقام عظمای ولایت در کاشت درختان مثمر و شعار «هر ایرانی، یک درخت»، دانش‌آموزان بسیجی واحد پوینده شهید مطهری 30 اصله نهال زیتون غرس کردند.

وی افزود: 30 نفر از دانش‌آموزان بسیجی واحد پوینده شهید مطهری به یاد 127 شهید دانش‌آموز شاهرود، 30 اصله نهال زیتون در اردوگاه دانش‌آموزی شهید رجایی در آبشار شاهرود غرس کردند.

مسئول کارآمدی و سازندگی بسیج دانش‌آموزی شاهرود تصریح کرد: این نهال‌ها با همکاری اداره جهاد کشاورزی و بسیج سازندگی سپاه شاهرود تهیه و توسط دانش‌آموزان بسیجی کاشته شد.

بیکی با بیان اینکه واحدهای مقاومت بسیج دانش‌آموزی شاهرود در هفته منابع طبیعی قریب 500 نهال را به یاد شهدای دانش‌آموز و فرهنگی غرس کردند، افزود: با هماهنگی‌های به عمل آمده با بسیج سازندگی شاهرود، این نهال‌ها در اختیار واحدهای بسیج برای کاشت در مکان‌های از پیش تعیین شده قرار گرفت.

انتهای پیام/2249/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول