اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دفتر امور بانوان استانداری اردبیل:

نمایشگاه توانمندی بانوان اردبیل اردیبهشت 93 برگزار می‌شود

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل از برپایی نمایشگاه توانمندی بانوان این استان در هفته اول اردیبهشت ماه 93 خبر داد.

نمایشگاه توانمندی بانوان اردبیل اردیبهشت 93 برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، ماریا موسوی صبح امروز در آخرین جلسه کارگروه امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل اظهار داشت: 31 فروردین ماه همزمان با سالروز ولادت حضرت زهرا (س) همایش بزرگ تجلیل از بانوان در اردبیل برگزار می‌شود و قرار است در این همایش از 14 بانوی برتر و توانمند در عرصه‌های مختلف تجلیل شود.

وی عنوان کرد: در گرامیداشت هفته زن و روز مادر نمایشگاه توانمندی زنان استان اردبیل در عرصه‌های مختلف برگزار می‌شود که در این نمایشگاه سعی خواهد شد تا در عرصه‌های مختلف حوزه کارآفرینی، اشتغالزایی، تولیدات زنان در عرصه‌های مختلف در دید نمایش عمومی قرار گیرد.

مشاور استاندار اردبیل در امور بانوان افزود: در پایان برپایی این نمایشگاه قرار است از صاحبان سه غرفه برتر در بخش صنعت، خدمات و کشاورزی تجلیل شود.

موسوی ادامه داد: در برگزاری این برنامه‌ها ما از ظرفیت 27 دستگاه مشارکت‌کننده در کارگروه امور بانوان استفاده خواهیم کرد به طوری که هزینه 22 میلیون و 600 هزار تومانی همایش زنان و نمایشگاه توانمندی بانوان به همت این دستگاه‌ها تامین می‌شود تا جایی که هر دستگاه اجرایی باید 850 هزار تومان در این زمینه کمک کار باشد.

این مسئول از برگزاری جشن بزرگ بانوان در هفته زن در مرکز استان و شهرهای مختلف و ضرورت برنامه‌ریزی دقیق در مطلوب برگزار شدن این برنامه‌ها خبر داد و خاطرنشان کرد: در گرامیداشت این هفته قرار است شب شعر بانو نیز اجرا شود و در کنار آن دیدار با خانواده‌های شهدا،‌ معلولین ذهنی و دختران بی‌سرپرست جزو برنامه‌های مصوب در هفته گرامیداشت زن است.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل با تشریح برنامه‌های مختلف تجلیل از بانوان، برپایی نمایشگاه توانمندی زنان و همچنین دیدارها با گروه‌های مختلف اظهار داشت: امیدواریم امسال نسبت به سال‌های گذشته برنامه‌های کیفی را داشته باشیم و خروجی برنامه‌ها به یک فرایند ارزشمند تبدیل شود تا همه بتوانیم در سلامت، نشاط و شادابی بانوان و کارآمدی آنها در حوزه‌های مختلف قدم‌های جدی را برداریم.

انتهای پیام/62001/ر30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول