اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر:

سازمان‌های مردم‌نهاد از ورود به بازی‌های سیاسی پرهیز کنند

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: سازمان‌های مردم‌نهاد از ورود به بازی‌های سیاسی به شدت پرهیز کنند.

سازمان‌های مردم‌نهاد از ورود به بازی‌های سیاسی پرهیز کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حبیب‌الله زحمتکش صبح امروز در نشست ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان دیر بر فعال کردن سمن‌ها در تمام حوزه‌ها و راه‌اندازی خانه جوان دیر تاکید کرد.

وی بیان کرد: پیگیری تخصیص اعتبار برای سمن‌های فعال، برگزاری منظم جلسات، واگذاری و فعال کردن خانه جوان به سازمان‌های مردم‌نهاد شهرستان دیر، برگزاری کلاس‌های آموزشی و توجیهی برای بالا بردن سطح علمی سمن‌های شهرستان از جمله مصوبات این نشست است.

معاون اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر خاطرنشان کرد: سازمان‌های مردم‌نهاد از ورود به بازی‌های سیاسی به شدت پرهیز کنند.

معاون سیاسی امنیتی فرماندار دیر نیز در این نشست گفت: دستگاه‌های اجرایی نهادها را رفیق خود بدانند نه رقیب، آموزش و پرورش و دستگاه‌های شهرستان که محل اجتماع جوانان هستند موظفند جوانان را در قالب سازمان‌های مردم‌نهاد جمع کنند چون تشکل‌ها بهترین مکان برای کارهای تیمی و تمرین برای یادگیری رهبری و مدیریت اجتماع است.

مصطفی فخرایی با اشاره به اهمیت حوزه جوانان بر حل مشکلات سازمان‌های مردم‌نهاد تاکید کرد.

جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان با موضوع تقویت و توسعه سازمان‌های مردم‌نهاد جوانان شهرستان دیر به ریاست فخرایی معاون سیاسی امنیتی فرماندار و با حضور زحمتکش معاون فرهنگی و امور جوانان استان، اعضای ستاد و دبیران سازمان‌های مردم‌نهاد شهرستان در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

انتهای پیام/66006/ل30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول