اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با برد شیرین در شیراز

شهرداری اردبیل صعود خود را به لیگ دسته یک قطعی کرد

تیم فوتبال شهرداری اردبیل با غلبه بر حریف شیرازی خود گام بلندی را در صعود به لیگ دسته یک برداشت و تقریبا حضورش را در این لیگ قطعی کرد.

شهرداری اردبیل صعود خود را به لیگ دسته یک قطعی کرد

سرمربی تیم فوتبال شهرداری اردبیل امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: تیم فوتبال شهرداری اردبیل در خانه حریف با نتیجه دو بر یک و با گل‌های مهدی ترکمان و روح‌الله نعمتی با نتیجه دو بر یک حریف نام آشنای خود برق شیراز که زمانی در لیگ برتر حضور داشت را شکست داد.

محمد ربیعی عنوان کرد: تیم شهرداری اردبیل با این برد شیرین و با کسب 42 امتیاز توانست گام بلندی را در قهرمانی و صعود به لیگ دسته یک بردارد تا به آرزوی اردبیلی‌ها بعد از سال‌ها انتظار در راهیابی به لیگ دسته یک و امیدواری به حضور در لیگ برتر جامه عمل بپوشاند.

وی یادآور شد: در هفته 22 لیگ دست دو کشور تیم شهرداری با این برد 42 امتیازی شد و در جایگاه اول قرار گرفت و در چهار هفته مانده به پایان رقابت‌های لیگ دسته دو کشور جام آزادگان توانست صعود خود را قطعی کند.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری اردبیل افزود: تیم شهرداری اردبیل در بازی بعد 18 فروردین سال 93 با خلخال دشت در اردبیل روبرو می‌شود که باید شاهد یک بازی دربی نفس‌گیر باشیم.

ربیعی در پایان گفت‌وگوی خود با خبرنگار فارس در اردبیل با قدردانی از تمامی دلسوزان تیم شهرداری اردبیل و وفاق استانی در رسیدن تیم شهرداری اردبیل به این موفقیت خطیر و راهیابی به لیگ یک گفت: ما برای ادامه این روند پیروزی‌ها و بریده نشدن نوار توفیقاتمان به ادامه پشتیبانی‌ها و همکاری‌ها نیاز داریم که امیدواریم با همدلی بیشتر این تیم توانمند به لیگ دسته یک و حتی لیگ برتر دست پیدا کرده و اردبیلی‌ها را خوشحال کنیم.

انتهای پیام/62004/ر20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول