اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار قرچک:

مجموعه فرمانداری باید با تمام ظرفیت برای رشد شهرستان تلاش کند

فرماندار شهرستان قرچک گفت: مجموعه فرمانداری باید با تمام قوا و ظرفیت برای رشد و توسعه شهرستان تلاش کند.

مجموعه فرمانداری باید با تمام ظرفیت برای رشد شهرستان تلاش کند

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌نقل از روابط‌عمومی فرمانداری شهرستان قرچک، علی صادقی در نشستی صمیمی با کارکنان فرمانداری که به مناسبت فرارسیدن سال نو و گرامیداشت بهار طبیعت برگزار شد، ضمن تبریک پیشاپیش سال جدید به تمام کارکنان این فرمانداری و مردم شهیدپرور شهرستان قرچک افزود: باید از تمام توان و استعدادهای خود در جهت رشد و توسعه شهرستان استفاده کنیم و با جدیت در پی ارتقای این منطقه از جهات گوناگون باشیم.

فرماندار شهرستان قرچک با اشاره به فرمایش امام راحل در عید نوروز سال 64 بیان کرد: امام خمینی(ره) فرمودند «اگر کار برای خدا باشد، پیروزی و شکستش عین پیروزی و اگر کار برای غیر خدا باشد پیروزی، شکستش بیشتر است». اگر این فرمایش ارزشمند امام(ره) را نصب‌العین فعالیت‌های خود قرار دهیم، خداوند نصرت را بر همه ما نازل می‌کند و در تمام امور دست ما را خواهد گرفت.

این مسئول ضمن تقدیر از تلاش کارکنان فرمانداری شهرستان قرچک در یک سال اخیر، از آنها خواست با درک صحیح مشکلات مردم در مرتفع کردن آن‌ها نهایت سعی خود را بکار گیرند.

نماینده عالی دولت در شهرستان قرچک همچنین اظهار امیدواری کرد تا در سال جدید با روحیه‌ای مضاعف، نیت خالصانه و خدمت صادقانه فعالیت‌ها آغاز شود.

انتهای پیام/2462/س/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول