اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

توزیع میوه شب عید با قیمت مناسب در کهگیلویه و بویراحمد

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: با تلاش‌های صورت گرفته ارزان‌ترین میوه شب عید در سطح کشور و با کیفیتی مناسب در کهگیلویه و بویراحمد در حال توزیع است.

توزیع میوه شب عید با قیمت مناسب در کهگیلویه و بویراحمد

داریوش دیودیده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج، اظهار کرد: با تلاش‌های صورت گرفته ارزان‌ترین میوه شب عید در سطح کشور و با کیفیتی مناسب در کهگیلویه و بویراحمد در حال توزیع است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان این‌که در روزهای آغازین توزیع میوه با نرخ 3 هزار تومان برای سیب و یک هزار و 900 تومان برای پرتقال انجام می‌شد، خاطرنشان کرد: با تلاش‌ها و رایزنی‌های صورت گرفته و با توجه به شرایط اقتصادی در استان این نرخ کاهش چشمگیری یافت.

دیودیده گفت: توزیع میوه با کیفیت با نرخ 2 هزار و 850 تومان برای سیب و هزار و 650 تومان برای پرتقال اصلاح و در حال انجام است.

وی با اشاره به قیمت پایین عرضه میوه شب عید در کهگیلویه و بویراحمد نسبت به نقاط دیگر کشور افزود: این تلاش‌ها و فعالیت‌ها تنها در راستای رفاه و آسایش هم استانی‌ها صورت گرفته است.

رئیس صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: توزیع میوه شب عید در تمامی نقاط تا سطح دهستان‌ها صورت خواهد گرفت تا تمامی مردم استان امکان خرید این میوه تنظیم بازاری را داشته و هزینه‌های اضافی جهت حضور در مراکز شهری بر دوش آنها تحمیل نشود.

 دیودیده اظهار کرد: سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مطابق سال‌های گذشته در راستای اجرای برنامه‌های تنظیم بازار ایام پایان سال، امسال نیز با هدف برخورداری از بازاری آرام و بدون تنش اقدام به اجرای چهار طرح اساسی کرده است.

وی افزود: این طرح‌ها تأمین و ذخیره‌سازی کالاهای اساسی، طرح برگزاری نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالای بهاره، تشدید و نظارت بر کنترل بازار استان و طرح ذخیره‌سازی میوه و مرکبات ایام پایان سال هستند که خوشبختانه برخی از این موارد انجام و برخی دیگر در حال انجام است.

رئیس صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد این نوید را هم به مردم استان و مسافرانی که در ایام عید از استان بازدید می‌کنند، داد که تمامی تمهیدات لازم اندیشیده شده است و همه کالاها و خدمات مورد نیاز در سطح استان فراهم و تمامی صنوف خدمت‌رسان آمادگی کامل جهت ارائه خدمات را دارند.

دیودیده از آمادگی کامل تمامی حوزه‌های صنعت، معدن و تجارت در ایام نوروز خبر داد و افزود: کشیک‌های لازم انجام گرفته و این سازمان آماده خدمت‌رسانی شبانه‌روزی هستند.

وی در پایان سامانه 124 را پل ارتباطی مردم با این سازمان عنوان کرد و افزود: همشهریان می‌توانند جهت ارائه پیشنهادات سازنده و یا در صورت برخورد با هرگونه تخلف موارد را جهت بررسی و اقدام سریع به این سازمان اطلاع دهند.

انتهای پیام/82009/ط30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول