اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

محمدی خبر داد

کاشت 2 هزار اصله نهال در ورزشگاه یادگار امام قم

مدیر مجموعه ورزشی یادگار امام قم از کاشت 2 هزار اصله نهال در این مجموعه با هدف زیباسازی آن در انجام بازی‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور خبر داد.

کاشت 2 هزار اصله نهال در ورزشگاه یادگار امام قم

توحید محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: با همکاری دوستان خوب و پرتلاش در شهرداری‌های مناطق 2، 4 و 8 شهر مقدس قم و همچنین اداره کل منابع طبیعی استان قم کاشت 2 هزار اصله نهال در این مجموعه ورزشی انجام پذیرفت.

وی ادامه داد: از حدود یک ماه قبل با حمایت‌های اداره کل ورزش و جوانان عرصه را برای کاشت نهال در مجموعه ورزشی یادگار امام (ره) آغاز کردیم و خوشبختانه در هفته منابع طبیعی توانستیم تعداد 2 هزار اصله نهال را توسط کارگران زحمت‌کش و پرتلاش این مجموعه بکاریم.

مدیر مجموعه ورزشی یادگار امام (ره) قم اضافه کرد: نهال‌هایی که در محوطه این ورزشگاه کاشته شده‌اند با نظر کارشناسان اداره کل منابع طبیعی استان قم از گونه‌های بی‌نظیر موجود در طبیعت هستند که قطعا نمای زیبایی به این ورزشگاه می‌دهند.

وی یادآور شد: با توجه به موقعیت اقلیمی قم گونه‌هایی همچون کاج، زبان گنجشک، زیتون، زیتون تلخ، توت، اکالیپتوس، ون و انگور یاقوتی نمونه‌هایی هستند که در هفته گرامیداشت منابع طبیعی در محوطه مجموعه ورزشی یادگار امام کاشته شده‌اند.

محمدی تصریح کرد: مجموعه‌ای همچون ورزشگاه یادگار امام یکی از دستاوردهای بزرگ برای ورزش قم به شمار می‌رود که با سرمایه عظیم بیت‌المال احداث شده است بنابراین یکی از مهمترین ماموریت‌های خود را حفظ و نگهداری صحیح از این ورزشگاه بزرگ قرار داده‌ایم.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اقدامی که در زمینه کاشت نهال در این ورزشگاه صورت گرفت، قطعا تمام تماشاگرانی که در تعطیلات عید نوروز و در فروردین ماه برای تماشای بازی‌های خانگی تیم فوتبال صبای قم در مقابل ذوب آهن اصفهان و سایپا البرز به این ورزشگاه می‌آیند، نمایی زیبا و تماشایی را از این مجموعه ملاحظه خواهند کرد.

مدیر مجموعه ورزشی یادگار امام (ره) قم با بیان اینکه در مجموع سه هفته دیگر از بازی‌های فصل جاری لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور باقی‌مانده است، ابراز کرد: تیم فوتبال صبای قم در سه هفته باقی مانده از لیگ سیزدهم دو بازی خانگی دیگر پیش رو دارد.

وی با اشاره به اعلام برنامه سه بازی صبای قم در هفته‌های پایانی سیزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال، یاد آور شد: اعلام برنامه ادامه بازی‌های لیگ برتر فوتبال از سوی سازمان لیگ، تیم فوتبال صبای قم در سه دیدار باقی‌مانده خود از دور برگشت مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در یک میهمانی رقبای لیگ برتری و دو بازی خانگی با حریفان مسابقه می‌دهد.

هفته 28: صبای قم – ذوب آهن اصفهان، ساعت 17:30 روز پنج‌شنبه 7 فروردین در ورزشگاه یادگار امام قم

هفته 29: صبای قم – مس کرمان، ساعت 17:30 روز یک‌شنبه 17 فروردین در ورزشگاه باهنر کرمان

هفته 30: صبای قم – سایپا البرز، ساعت 17:30 روز جمعه 22 فروردین در ورزشگاه یادگار امام قم

انتهای پیام/78002/ط30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول