اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرمانده انتظامی قزوین خبر داد

دستگیری افراد قانون‌شکن چهارشنبه‌ آخر سال در قزوین

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی استان قزوین از بازداشت افراد قانون‌شکن در چهارشنبه‌ آخر سال در این استان خبر داد.

دستگیری افراد قانون‌شکن چهارشنبه‌ آخر سال در قزوین

محمدقربان عسگری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با بیان اینکه نیروی انتظامی استان قزوین با افراد قانون‌شکن در مراسم چهارشنبه‌سوری به صورت جدی برخورد می‌کند، اظهار داشت: افراد قانون‌شکن در این شب تا 15 فروردین ماه بازداشت می‌شوند.

وی بیان کرد: افرادی که از خط قرمزهای این نهاد عبور کنند و موجب ناهنجارهای اجتماعی مانند مزاحمت بر مردم و اختلال در نظم عمومی با بستن راه‌ و افزایش ترافیک در خیابان شوند، طبق قانون بازداشت می‌شوند.

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی استان قزوین افزود: بر این اساس به قشرهای مختلف مردم توصیه می‌شود که از قانون سرپیچی نکرده و از رفتارهای پرخطر در این شب پرهیز کنند.

عسگری با بیان اینکه این نهاد در چهارشنبه‌سوری برنامه‌های فرهنگی را با هدف پیشگیری و کاهش از آسیب‌ها و صدمات جانی و مالی در دستور کار خود قرار داده است، اظهار داشت: نصب بروشور و بنر در معابر اصلی و اطلاع‌رسانی به مردم پیرامون خطرات استفاده از مواد محترقه از جمله این برنامه‌ها است.

آمادگی 100 درصد نیروی انتظامی در چهارشنبه‌سوری

این مسئول با اشاره به اینکه نیروی انتظامی استان قزوین مکان خاصی را برای مراسم چهارشنبه‌سوری در نظر نگرفته است، خاطرنشان کرد: این نهاد در این شب آمادگی 100 درصد برای کنترل و نظارت بر رفتارهای پرخطر و برخورد با افراد قانون‌شکن را دارد.

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی استان قزوین ابراز داشت: والدین رفتارهای فرزندان خود را در این شب کنترل کنند و نظارت داشته باشند تا آنان از مواد محترقه استفاده نکنند تا از بروز حوادث‌های ناگوار پیشگیری شود.

کشف بیش از 300 هزار مواد محترقه در قزوین

عسگری با بیان اینکه مردم با مشاهده خرید و فروش مواد محترقه با تلفن 110 تماس حاصل کنند تا نیروی انتظامی با آنان برخورد کنند، اظهار داشت: تاکنون بیش از 300 هزار انواع مواد محترقه کشف شده و 37 نفر تا به امروز دستگیر شده‌اند.

این مسئول یادآور شد: پلیس راه استان قزوین با نیروهای کمکی که از نیروهای دانشگاه علوم پزشکی و نیروی انتظامی هستند در تسهیل عبور و مرور در ایام تعطیلات نوروز با مستقر شدن در خیابان به مردم کمک می‌کنند.

انتهای پیام/77009/ب30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول