اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس:

رشته‌های پرستاری و آزمایشگاهی در رامهرمز راه‌اندازی می‌شود

نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس گفت: به زودی رشته‌های پرستاری و آزمایشگاهی در رامهرمز راه‌اندازی خواهد شد.

رشته‌های پرستاری و آزمایشگاهی در رامهرمز راه‌اندازی می‌شود

شمس‌الله بهمئی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رامهرمز اظهار کرد: با تلاش‌هایی که صورت دادیم و با جذب اعتباراتی از مهر ماندگار توانستیم بیمارستان جدید رامهرمز را راه‌اندازی کنیم اما متاسفانه وضعیت فعلی آن برای ما قابل قبول نیست.

وی ادامه داد: پنج میلیارد تومان اعتبار جهت راه‌اندازی سی تی اسکن و ام آر آی رامهرمز تامین شده و موافقت‌نامه‌های مربوطه را نیز ارائه داده‌ایم که امیدواریم به زودی راه‌اندازی شود.

نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: تعدادی تخت آی سی یو خریداری شده که به زودی وارد شهرستان خواهد شد تا بخشی از مشکلات بیماران آی سی یو برطرف شود.

وی افزود: سعی بر این داریم که شاخه‌ای از دانشکده علوم پزشکی در رشته‌های پرستاری و علوم آزمایشگاهی را در شهرستان راه‌اندازی کنیم تا بخشی از نیازهای تخصصی خود را حل کنیم.

بهمئی اظهار کرد: تلاش بر این بود که بیمارستان دوم، بیمارستان جایگزین باشد که در صدد تامین تجهیزات برای آن هستیم و امیدواریم مشکلات درمانی شهرستان رامهرمز با این 2 بیمارستان مرتفع شود.

نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: با توجه به نظر وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی سعی بر این است که بیمارستان امام رامهرمز به فعالیت خود ادامه دهد و بیمارستان جدید این شهرستان به بخش خصوصی واگذار شود.

وی در پایان پیرامون استخدام پرسنل جهت بیمارستان جدید رامهرمز گفت: در تلاش هستیم که مجوزهای لازم اخذ و اعلام شود تا بتوان نیروهای مورد نیاز این بیمارستان را استخدام کرد.

انتهای پیام/72012/م20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول