اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول سازمان بسیج سازندگی خبر داد

اعزام 15 گروه از بسیجیان قم به اردوهای جهادی

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان قم از اعزام 15 گروه از بسیجیان برای شرکت در اردوهای جهادی در ایام نوروز خبر داد.

اعزام 15 گروه از بسیجیان قم به اردوهای جهادی

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی سپاه استان قم، سید حسین فرهادی با اشاره به اینکه اردوهای جهادی ریشه تشکیل سازمان بسیج سازندگی است، اظهار داشت: در پی اقدام خودجوش جمعی از دانشجویان در سال 79 در زمینه خدمت‌رسانی و محرومیت‌زدایی در مناطق محروم، مقام معظم رهبری دستور تشکیل سازمان بسیج سازندگی در سپاه را اعلام فرمودند.

وی اهم فعالیت سازمان بسیج سازندگی را پشتیبانی از اردوهای جهادی دانست و بیان کرد: امروز خیل عظیمی از دانشجویان بسیجی و اقشار مختلف مردم در این اردوها شرکت داشته و خدمت‌رسانی می‌کنند.

فرهادی با اشاره به اینکه سازمان بسیج سازندگی با کمک اقشار مختلف تاکنون توانسته در زمینه محرومیت‌زدایی خوش بدرخشد، ابراز کرد: سازمان بسیج جامعه پزشکی در خصوص ویزیت رایگان و اعزام تیم‌های پزشکی به مناطق محروم این سازمان را یاری کرده است.

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان قم در ادامه با اشاره به اینکه آموزش و فعالیت در حوزه اقتصاد مقاومتی توسط بسیجیان سازمان بسیج مهندسین نیز انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: بسیج طلاب نیز در زمینه اعزام مبلغین به مناطق محروم و آموزش مسائل دینی این سازمان را کمک می‌کند.

وی فعالیت‌ها و کمک‌های ناحیه بسیج دانشجویی را در زمینه محرومیت‌زدایی و خدمت‌رسانی قابل تقدیر دانست و گفت: در نوروز سال آتی در قالب اردوهای جهادی ناحیه بسیج دانشجویی 9 گروه و به استعداد 640 نفر از دانشجویان به مناطق محروم استان‌های کرمان، خوزستان، ایلام و بخش مرکزی شهر مقدس قم اعزام خواهند شد.

فرهادی به اعزام اردوهای جهادی بسیج طلاب اشاره داشت و تصریح کرد: 6 گروه و متشکل از 450 نفر از بسیجیان طلبه به استان‌های لرستان، سیستان و بلوچستان، مرکزی، کرمان، خراسان جنوبی و کرمانشاه در ایام نوروز و ایام فاطمیه برای اجرای ماموریت اعزام خواهند شد.

وی به اهداف اردوهای جهادی اشاره کرد و بیان داشت: غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان و خدمت‌رسانی به محرومین جامعه از مهمترین اهداف برگزاری این اردوهای جهادی است.

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان قم در پایان کمک دستگاه‌های دولتی را در راستای اجرای هرچه بهتر این اردوها مطرح کرد و ابراز داشت: امیدواریم با اجرای این اردوها بتوانیم اعتدال را در بین مناطق شهری و روستایی برقرار کنیم.

انتهای پیام/2258/ر/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول