اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دادستان الیگودرز:

متخلفان چهارشنبه آخر سال تا پایان تعطیلات بازداشت می‌شوند

دادستان الیگودرز گفت: متخلفان چهارشنبه آخر سال در الیگودرز تا پایان تعطیلات نوروز بازداشت می‌شوند.

متخلفان چهارشنبه آخر سال تا پایان تعطیلات بازداشت می‌شوند

امیرهوشنگ فتحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در الیگودرز اظهار کرد: افرادی که با حرکات نامتعارف باعث برهم زدن نظم عمومی و تخریب اموال عمومی شوند تا پایان تعطیلات سال نو بازداشت می‌شوند.

وی یادآور شد: معمولاً در چهارشنبه پایانی هر سال تعدادی از جوانان دچار هیجانات کاذب و زودگذر شده و با حرکات نامتعارف نظم عمومی را مختل می‌کنند و باعث ایجاد مزاحمت برای مردم و تخریب اموال عمومی می‌شوند و در سایه این اقدامات عده‌ای از هموطنان دچار آسیب‌های جدی جسمی مانند از دست دادن بینایی، قطع عضو، نقص عضو، سوختگی شدید و ... می‌شوند.

دادستان الیگودرز ضمن هشدار به خانواده‌ها افزود: از تمام پدران و مادران تقاضا می‌شود نظارت بیشتری بر عملکرد فرزندان خود داشته باشند تا شیرینی آغاز فصل بهار در کام آن‌ها تلخ نشود و البته در این زمینه از اطلاع‌رسانی آموزش و پرورش و دیگر متولیان فرهنگی، رسانه‌ها و مطبوعات و نشریات ملی و محلی نباید مغفول ماند.

وی تصریح کرد: چنانچه فرد یا افرادی در امر تهیه و فروش و توزیع مواد محترقه فعالیت داشته باشند یقیناً برخورد دستگاه قضایی با این افراد بسیار سخت‌گیرانه خواهد بود و آنان تا پایان تعطیلات سال نو بازداشت می‌شوند و محل کسب افراد سودجو نیز در چارچوب قانون پلمب می‌شود و حتی ممکن است به ابطال جواز کسب آن‌ها نیز منجر شود.

فتحی با اشاره به اینکه در چهارشنبه آخر سال گذشته به جهت همکاری خوب مردم به ویژه جوانان خوب و شایسته این دیار فرهیخته حتی یک نفر هم بازداشت نشد، افزود: ضمن تشکر از مردم مسئولان و اصحاب رسانه انتظار این است که امسال نیز همچون سال قبل مردم همکاری خوبی با نیروی انتظامی و نیروی مقاومت بسیج در سطح حوزه قضایی داشته باشند در غیر این صورت دستگاه قضایی مصمم به برخورد قاطع با آن‌هاست چراکه مردم بتوانند در سایه آرامش به استقبال سال جدید بروند.

دادستان الیگودرز با اشاره به اقدام ارزشمند دانش‌آموزان دبیرستان مولوی که هزینه خرید مواد محترقه را صرف کمک به دانش‌آموزان بی‌بضاعت می‌کنند، گفت: از دانش‌آموزان عزیز و مدیر و کارکنان آموزشگاه مذکور تقدیر کرده و امیدواریم که این امر خیر در تمام مدارس انجام شود.

انتهای پیام/2304/م30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول