اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده نیروی انتظامی استان البرز عنوان کرد

آمادگی پلیس برای حفظ امنیت شهروندان در چهارشنبه آخر سال

فرمانده نیروی انتظامی استان البرز با بیان اینکه ماموران پلیس برای حفظ امنیت شهروندان در آخرین چهارشنبه سال آماده هستند، گفت: امشب مسئولیت اصلی بر عهده خانواده‌هاست.

آمادگی پلیس برای حفظ امنیت شهروندان در چهارشنبه آخر سال

احمدعلی گودرزی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار کرد: نیروی انتظامی وظیفه تامین امنیت و حفظ آرامش شهروندان را بر عهده دارد و با تمام توان برای انجام این وظیفه تلاش می‌کند.

وی افزود: به طور قطع مخلان امنیت و مزاحمان نوامیس مردم با برخورد ماموران پلیس مواجه بوده و اجازه نمی‌دهیم که عده‌ای آرامش و امنیت شهر را به خطر بیاندازند.

فرمانده نیروی انتظامی استان البرز تصریح کرد: البته اخلال در نظم عمومی با شادی‌ مردم و جوانان تفاوت دارد و پلیس هیچ زمانی مانع شادی و نشاط مردم نمی‌شود.

گودرزی در پاسخ به این پرسش که نیروی انتظامی استان البرز چه برنامه‌ای برای شب چهارشنبه آخر سال دارد، گفت: هدف اصلی پلیس همچون گذشته حفظ امنیت و آسایش مردم و دفاع از شادی شهروندان است.

وی تصریح کرد: خوشبختانه بیشتر مردم استان البرز به این موارد توجه جدی داشته و به رفتارهایی که منجر به اخلال در امنیت شهر می‌شود، دست نمی‌زنند.

فرمانده نیروی انتظامی استان البرز افزود: با این وجود ماموران پلیس امشب در آمادگی کامل قرار داشته و در صورت مشاهده سوء‌استفاده از شادی مردم، با مخلان امنیت و آرامش شهر برخورد می‌کنند.

گودرزی متذکر شد: اولویت اصلی پلیس برای امشب حفظ سلامت شهروندان است اما در این زمینه مسئولیت اصلی بر عهده خانواده‌هاست.

وی ادامه داد: والدین جوانان و نوجوانان باید فرزندان خود را از خطراتی که آن‌ها را تهدید می‌کنند، آگاه ساخته و اجازه ندهند که جوانان و نوجوانان دست به رفتارهای پرخطر بزنند.

این فرمانده ارشد انتظامی تاکید کرد: پلیس با تمام توان از شادی مردم حمایت کرده و امیدواریم شهروندان استان البرز ما را در تحقق این مهم همراهی کنند.

انتهای پیام/2302/م20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول