اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار رودهن خبر داد

300 فقره تخریب ساخت‌وسازهای غیرمجاز در رودهن

بخشدار رودهن از تخریب 300 فقره ساخت‌وساز غیرمجاز در سال 1392 در این منطقه خبر داد.

300 فقره تخریب ساخت‌وسازهای غیرمجاز در رودهن

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، رضا طاهرخانی امشب در جلسه ستاد پیشگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز و تصرف اراضی ملی در شهرستان دماوند و در جمع مسئولان این شهرستان، خواستار جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز در رودهن شد.

بخشدار رودهن ضمن تسلیت به مناسبت ایام فاطمیه و شهادت حضرت فاطمه (س) اظهار کرد: لیست کشیک‌های نوروزی برای جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز در رودهن مشخص و به فرمانداری دماوند ارسال شده است.

طاهرخانی افزود: در تمام روزهای تعطیل در دو نوبت صبح و بعد از ظهر، همکاران ما از ساخت و سازهای غیرمجاز و تصرفات اراضی ملی در بخش رودهن جلوگیری می‌کنند و اقدامات لازم را در این زمینه انجام می‌دهند.

بخشدار رودهن به تخریب 18 مورد ساخت و ساز غیرمجاز در منطقه گلاهک و چناران اشاره کرد و گفت: این تخریب‌ها با همکاری جهاد کشاورزی و حکم دستگاه قضایی صورت گرفت.

طاهرخانی خاطرنشان کرد: در بحث ساخت و سازهای غیرمجاز، امسال حدود 300 فقره بنا در این حوزه تخریب شده است.

وی تصریح کرد: این امر نشان‌دهنده این است که باید در بخش رودهن برای جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز جدیت و توجه خاصی داشته باشیم.

بخشدار رودهن با بیان اینکه 100 مورد از این تخریب‌ها در منطقه سادات‌محله صورت گرفته است، افزود: چندین سال بود که توجهی به این منطقه نمی‌شد و اقدامات جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز انجام نشده بود و با همت اداره راه و شهرسازی، این تخریب‌ها در سادات محله انجام شد.

بخشدار رودهن از اعلام آمادگی دستگاه‌های اجرایی در بخش رودهن برای فعالیت‌های بیشتر در این خصوص خبر داد.

به گزارش فارس؛ جلسه ستاد پیشگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز و تصرف اراضی ملی با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان دماوند در سالن جلسات شهید رجایی فرمانداری شهرستان دماوند و پیرامون پیشگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز در ایام تعطیلات نوروز برگزار شد.

انتهای پیام/2568/ذ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول