اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار مشهد عنوان کرد

مشکلی برای اسکان زائران نوروزی در مشهد وجود ندارد

فرماندار مشهد گفت: در حال حاضر برای اسکان زائران در شهر مشهد مشکلی وجود ندارد و همه نوع اماکن اقامتگاهی برای زائران بارگاه منور رضوی آماده شده است.

مشکلی برای اسکان زائران نوروزی در مشهد وجود ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حسن موحدیان عصر امروز در مراسم مانور خدمت خراسان رضوی که در کمپ غدیر مشهد برگزار شد، اظهار کرد: رفتار مردم به عنوان مجاوران حضرت رضا (ع) باید با زائران مناسب باشد تا حق خدمت برای آنان به جای آورده شود.

وی افزود: باید قبول کرد که در این حوزه مردم مشهد ضعف‌هایی دارند که باید برای رفع آنها اقدام کنند.

موحدیان با اشاره به اقدامات موثری که در زمینه اسکان موقت زائران در شهر مشهد انجام شده تصریح کرد: تمام مشهدی‌ها به خاطر دارند که قبل از تاسیس کمپ‌های زائر این افراد در سراسر شهر چادر زده و از ابتدایی‌ترین امکانات سکونت نیز بی‌بهره بودند.

فرماندار مشهد ادامه داد: تلاش‌های زیادی که در این عرصه انجام شده سبب جانمایی و ارائه خدمات مناسب به زائرانی شده که به قصد سکونت در فضاهای آزاد شهری وارد مشهد شده‌اند.

موحدیان خاطر نشان کرد: علاوه بر اقدامات انجام شده در سال‌های قبل در سال جاری نیز تدابیری برای اسکان زائران در سرما اندیشیده شده که می‌تواند زمینه ورود و ماندگاری بیشتر زائران در ایام عید را در این شهر فراهم کند.

وی تاکید کرد: در حال حاضر در مبحث اسکان زائران در شهر مشهد مشکلی وجود ندارد و همه نوع اقامتگاهی برای زائران بارگاه منور رضوی آماده شده است.

انتهای پیام/2202/ع30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول