اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل:

رسالت بزرگ هنرمندان نقادی عالمانه است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: رسالت اصلی هنرمندان در تبیین ارزش‌های دینی و اسلامی نقادی سالم است که باید همواره مورد تاکید و توجه قرار گیرد.

رسالت بزرگ هنرمندان نقادی عالمانه است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سید ناصر اسحاقی عصر امروز در نشست فعالان حوزه فرهنگ و هنر در اردبیل اظهار داشت: ظرفیت هنر و فرهنگ ظرفیت بسیار ممتاز و شاخص در حرکت رو به جلوی جامعه و دور شدن از برخی ناپاکی‌ها و رذیلت‌هاست که می‌تواند به یک نقطه تحولی منجر شود.

وی با اشاره به طولانی بودن مسیر از دنیا به اعلا تصریح کرد: باید ذات و توشه مسیر را مهیا کنیم تا با سبک بالی و سبک باری به مقصد برسیم.

اسحاقی بر تولید فکر و اندیشه در راستای نوسازی و نوزایی تاکید کرد و افزود: کسی که ایستا و بدون تکاپو باشد به کمال و تعالی نمی‌رسد.

این مسئول یکی از بزرگترین رسالت هنرمند را نقادی خواند و خاطر نشان کرد: اولین واکنش و عکس‌العمل انسان هنگامی که در عرصه هستی قرار گرفت، نقادی بود.

وی با گرامیداشت ایام فاطمیه اضافه کرد: ما به عنوان تابعان مکتب عصمت و طهارت ارادت وافری به مقام شامخ بانوی دو عالم حضرت فاطمه‌الزهرا (س) داریم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با اشاره به موقعیت زنان در زمان قبل از اسلام بیان کرد: حضرت زهرا (س) به عنوان ام‌ ابیها، همسر اولین امام شیعیان و مادر 11 امام معصوم (ع) به عنوان الگو و نمونه تمام زنان جهان معرفی شده است.

انتهای پیام/62004/ک20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول