اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر کرج:

تکمیل پروژه‌های نیمه تمام در اولویت مسئولان باشد

رئیس شورای شهر کرج بر تکمیل هرچه سریع‌تر پروژه‌های نیمه تمام در این کلانشهر تأکید کرد.

تکمیل پروژه‌های نیمه تمام در اولویت مسئولان باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، محمود دادگو عصر امروز در حاشیه بهره‌برداری از پل غیرهمسطح شهید کچویی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یکی از مهمترین اولویت‌های مسئولان تکمیل پروژه‌های نیمه تمام است.

وی ادامه داد: پروژه شهید کچویی با هماهنگی‌ها و تدابیر اندیشیده شده چهار ماه زودتر از موعد مشخص به بهره‌برداری رسیده که گامی مهم در جهت خدمات‌رسانی به مردم محسوب می‌شود.

این مسئول با اعلام اینکه این طرح در راستای مصوبات شورای شهر مبنی بر تکمیل پروژه‌های نیمه تمام اجرایی شد، تأکید کرد: مهمترین رسالت و وظیفه شهرداری تحقق وعده‌ها و تامین خواسته‌های شهروندان در عرصه‌های مختلف شهری است که خوشبختانه شهرداری با مدیریت زمان و منابع مالی در انجام این مهم عملکردی قابل توجیه و مثبت داشته است.

*تحقق اقتصاد مقاومتی در شهرداری کرج

رئیس شورای اسلامی شهر کرج، روند اجرای پروژه شهید کچویی در زمینه تامین منابع مالی را مبین تحقق اقتصاد مقاومتی دانست و افزود: اقتصاد مقاومتی زمینه را برای رشد و پویایی در سطح ملی  فراهم می‌کند.

دادگو افزود: از اقداماتی که مدیریت شهری می‌تواند در راستای تحقق‌پذیری این مهم انجام دهد، تدوین برنامه‌ها و سیاست‌های کارآمد مالی است.

انتهای پیام/2302/ک20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول