اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل دفتر امور اقتصادی استانداری لرستان:

نقش تعاونی‌ها در اقتصاد کشور کمتر از 10 درصد است

مدیر کل دفتر امور اقتصادی استانداری لرستان گفت: نقش تعاونی‌ها در اقتصاد کشور باید 25 درصد باشد، اما متاسفانه امروز این نقش کمتر از 10 درصد است.

نقش تعاونی‌ها در اقتصاد کشور کمتر از 10 درصد است

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، بهروز نصیری عصر امروز در هشتمین جشنواره تعاونی‌های برتر در خرم‌آباد گفت: ویژگی مهم اقتصادی تعاونی‌ها مردمی بودن و متکی به ظرفیت‌های مردمی و نیروی انسانی است.

وی افزود: رهبر فرزانه انقلاب چند سالی است که در پیام نوروزی خود به اهمیت مسئله اقتصادی تاکید فراوانی داشته و در چند روز گذشته سیاست‌های اقتصاد مقاومتی را ابلاغ کرده که همه مسئولان و مردم وظیفه دارند، در راستایی تحقق این سیاست تلاش کنند.

این مسئولان با بیان اینکه یکی از بخش‌های مهم و تاثیرگذار در اقتصاد مقاومتی تعاونی‌ها هستند، گفت: بخش تعاون می‌تواند نقش مهم و اساسی در تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی داشته باشد.

مدیر کل دفتر امور اقتصادی استانداری لرستان گفت: نقش تعاونی‌ها در اقتصاد کشور باید 25 درصد باشد، اما متاسفانه امروز این نقش کمتر از 10 درصد است.

وی افزود: در حوزه اقتصاد دانش بنیان یکی از مواردی که فعال شده، تعاونی‌ها هستند.

نصیری تصریح کرد: اقتصاد مقاومتی برای رسیدن به چشم‌انداز آینده است و یکی از مهم‌ترین موتورهایی که می‌تواند نقشه راه برای اجرایی این موضوع مهم باشد، تعاونی‌ها هستند.

مدیر کل دفتر امور اقتصادی استانداری لرستان گفت: اگر قرار است، مردم در اقتصاد نقش داشته باشند، باید امنیت لازم برای محیط اقتصادی فراهم شود که باید در این زمینه دست مفسدان اقتصادی قطع شود.

وی با اشاره به رتبه نخست بیکاری لرستان اظهار داشت: تکیه بر ظرفیت‌های داخلی از مولفه‌هایی است که رهبر معظم انقلاب در سیاست‌های ابلاغی به آن تاکید کرده‌اند که باید مورد توجه قرار گیرد.

هشتمین جشنواره تعاونی‌های برتر لرستان با حضور مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان لرستان، مدیرکل تامین اجتماعی، دبیر اتاق تعاون استان، مدیرکل دفتر هماهنگی و امور بین‌الملل استانداری و....در خرم‌آباد برگزار شد.

در این مراسم برترین تعاونی‌های لرستان معرفی و با اهداء لوح و تندیس جشنواره تقدیر شدند.

انتهای پیام/2304/ع30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول