اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با مشارکت شهرداری اردبیل

توزیع میوه شب عید در 40 ایستگاه اردبیل آغاز شد

در آستانه سال نو و با هدف تنظیم بازار و تأمین میوه شب عید مردم، با تدارک 40 ایستگاه توزیع میوه شب عید در اردبیل آغاز شد.

توزیع میوه شب عید در 40 ایستگاه اردبیل آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در مراسم آغازین این طرح که عصر امروز آغاز شد، مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری اردبیل اظهار داشت: کار توزیع میوه شب عید شهروندان اردبیلی با حرکت کاروان خودروهای حامل میوه و پخش جعبه‌های سیب و پرتقال در 40 جایگاه پیش‌بینی شده در سطح شهر آغاز شد.

علی بیگ‌زاده تصریح کرد: از امروز عملیات توزیع بیش از 500 تن سیب و 600 تن پرتقال را با استفاده از 40 دستگاه خودرو ویژه حمل میوه آغاز کردیم.

وی با تبریک فرا رسیدن سال نو به شهروندان در مورد چگونگی توزیع میوه شب عید امسال خاطر نشان کرد: کار توزیع میوه در 40 جایگاه واقع در نقاط مختلف شهر از 26 اسفند 92 تا پنجم فروردین 93 ادامه می‌یابد.

بیگ‌زاده در ادامه سخنان خود اضافه کرد: شهروندان اردبیلی در مدت زمان مشخص شده می‌توانند با مراجعه به این جایگاه‌ها میوه مورد نیاز را با قیمت مصوب بازرگانی تهیه کنند.

این مسئول قیمت مصوب و تعیین شده بازرگانی به ازای هر کیلو سیب را دو هزار و 700 تومان و هر کیلو پرتقال را یک‌هزار و 700 تومان اعلام کرد.

وی بیان کرد: این اطمینان را به شهروندان می‌دهیم با همکاری مشارکت‌کنندگان بخش خصوصی تمام توان خود را به کار بگیریم تا کار توزیع میوه شب عید بدون هیچ‌گونه مشکلی در وقت مقرر انجام گیرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری اردبیل یادآور شد: کار توزیع میوه شب عید امسال بنا به ظرفیت مدیریتی موجود در بدنه شهرداری با صدور مجوز از سوی شورای اسلامی شهر به شهرداری اردبیل واگذار شده است.

بیگ‌زاده ادامه داد: سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری اردبیل با صلاحدید شهردار با همکاری بخش خصوصی و تحت نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان به این کار اقدام کرده است.

انتهای پیام/62006/ک30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول