اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یکی از نمایندگان سپرده‌گذاران شرکت گیتی‌پسند:

تکلیف پول سپرده‌گذاران تا یک ماه آینده مشخص می‌شود

یکی از نمایندگان سپرده‌گذاران شرکت گیتی‌پسند گفت: در مجموع و بعد از صحبت‌هایی قرار شد تا یک ماه آینده یا پول سپرده‌گذاران را به صورت نقد به همراه سود به آن‌ها بپردازند و یا اینکه به سپرده‌گذاران سهام بدهند.

تکلیف پول سپرده‌گذاران تا یک ماه آینده مشخص می‌شود

علیرضا لطفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به وضعیت سپرده‌گذاران شرکت گیتی‌پسند اظهار کرد: عده‌ای از سپرده‌گذاران شرکت طی چند روز گذشته در مقابل مجتمع قضایی شهید اشرفی‌اصفهانی تجمع کرده و خواستار دریافت پول‌های خود شدند.

وی با بیان اینکه شرکت گیتی‌پسند از سال 77 فعالیت خود را آغاز کرده و همچنان در حال فعالیت است، ادامه داد: این شرکت پول مردم را می‌گرفت و تا 30 درصد به مردم سود می‌داد اما در طول چند سال گذشته میزان سود پرداخت شده کاهش داشت و تا حدود 23 درصد هم رسید.

این نماینده سپرده‌گذار در شرکت گیتی‌پسند با بیان اینکه حدود 2 سال پیش این شرکت با مشکلاتی رو به رو شد، عنوان کرد: متاسفانه با ایجاد مشکلاتی برای این شرکت حدود 29 هزار سپرده‌گذار نیز با مشکل رو به رو شدند البته حدود 11 هزار نفر از سپرده‌گذاران تاکنون پول‌های خود را پس گرفته و در حال حاضر حدود 18 هزار نفر با این پرونده درگیر هستند.

لطفی تصریح کرد: در حال حاضر شرکت گیتی‌پسند حدود 35 کارخانه دارد و بعد از اینکه مشکلاتی برای این شرکت پیش آمد قرار شد پول سهام‌داران در غالب سهام به آن‌ها برگشت داده شود.

وی تاکید کرد: در سایت گروه صنایع گیتی‌پسند ارزش کل سهام گیتی‌پسند بر مبنای ارزش‌گذاری پایه حدود 14 هزار میلیارد ریال تعیین شده و این در حالی است که کارشناسان این رقم را تا حدود 8 هزار میلیارد ریال ارزش‌گذاری کردند و مسئول پرونده نیز قول داد به این مشکل در سایت گیتی‌پسند رسیدگی کند اما تا این لحظه هیچ اتفاقی رخ نداده است.

این نماینده سپرده‌گذاران شرکت گیتی‌پسند تصریح کرد: در مجموع و بعد از صحبت‌هایی قرار شد تا یک ماه آینده یا پول سپرده‌گذاران را به صورت نقد به همراه سود آن به آن‌ها بپردازند و یا اینکه به سپرده‌گذاران سهام بدهند.

انتهای پیام/63028/م30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول