اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست میراث فرهنگی خراسان‌جنوبی خبر داد

آمادگی 53 پایگاه اورژانس برای خدمت‌رسانی به مسافران خراسان‌جنوبی

سرپرست میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان‌جنوبی گفت: تعداد 53 پایگاه اورژانس برای ارائه خدمات به مسافران استان آماده شده است.

آمادگی 53 پایگاه اورژانس برای خدمت‌رسانی به مسافران خراسان‌جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، علی شریعتی‌منش بعد از ظهر امروز در جلسه شورای اداری خراسان جنوبی اظهار داشت: تاکنون دو جلسه استانی برای سفرهای نوروزی تشکیل شده است.

وی با بیان این‌که 38 بقعه متبرکه با ظرفیت 60 هزار نفر آماده پذیرایی از مسافران و زائران استان در ایام نوروز است، تصریح کرد: همچنین آبگرم فردوس توان پذیرش 5 هزار و 500 نفر ورودی و یک‌هزار و 200 نفر اسکان شبانه را دارد.

سرپرست میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان جنوبی اذعان داشت: آبگرم لوت امکان اسکان شبانه 300 نفر را فراهم کرده است.

شریعتی‌منش با بیان این‌که 40 پایگاه ناجا در استان به مسافران خدمات‌رسانی می‌کنند، ادامه داد: همچنین سامانه 112 ندای امداد هلال احمر آماده خدمت‌رسانی به مسافران نوروزی است.

وی از آمادگی 53 پایگاه اورژانس در سطح استان خبر داد و متذکر شد: در بیرجند دو و در طبس یک داروخانه شبانه‌روزی آماده خدمت‌رسانی به مسافران نوروزی هستند.

سرپرست میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان جنوبی افزود: تعداد 35 اکیپ امدادی ایران خودرو در استان آماده کمک‌رسانی به مسافران هستند.

شریعتی‌منش با بیان این‌که 124 اکیپ ثابت و سیار راه و شهرسازی آماده خدمت‌رسانی هستند، یادآور شد: همچنین 17 سکوی راهدارخانه برای اقامه نماز آماده شده است.

این مقام مسئول از آمادگی فرودگاه‌های استان در بیرجند و طبس خبر داد و اضافه کرد: تعداد 30 نفر بر گردشگری استان نظارت دارند.

سرپرست میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان جنوبی تصریح کرد: تعداد 39 رستوران بین‌راهی در راه‌های استان برای ارائه خدمات به مسافران تجهیز شده است.

شریعتی‌منش از اجرای طرح آرامش بهاری در بقاع متبرکه استان خبر داد و خاطرنشان کرد: همچنین 27 خیمه معرفت نیز در بقاع متبرکه برپا می‌شود.

انتهای پیام/69010/ق20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول