اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر شهری جنوب شرق تهران خبر داد

آمادگی مدیریت شهری جنوب شرق تهران برای پیشگیری از حوادث چهارشنبه آخر سال

مدیر شهری جنوب شرق تهران به تشریح راهکارهای پیشگیری از وقوع حوادث در مراسم چهارشنبه آخر سال پرداخت.

آمادگی مدیریت شهری جنوب شرق تهران برای پیشگیری از حوادث چهارشنبه آخر سال

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به ‌نقل از روابط‌ عمومی مدیریت شهری جنوب شرق تهران، علی‌اکبر انجمنی با اشاره به اینکه فعالیت‌هایی در راستای برگزاری یک شب ایمن و به دور از مخاطرات احتمالی در این منطقه انجام شده است، گفت: در راستای اجرای طرح استقبال از بهار 93 اقدامات لازم در قالب برگزاری جلسات هم‌اندیشی مسئولان مربوطه، اطلاع‌رسانی از مخاطرات احتمالی، ارائه آموزش‌های لازم، آمادگی تجهیزات و امکانات و همچنین هماهنگی با ارگان‌های ذیربط به عمل آمده است.

مدیر شهری جنوب شرق تهران در تشریح این اقدامات خاطرنشان کرد: نصب بنر و پوسترهای اطلاع‌رسانی در اماکن پرتردد منطقه در راستای هشدار به شهروندان در خصوص جلوگیری از وقوع حوادث ناگوار در مراسم چهارشنبه‌سوری، برگزاری کارگاه‌های آموزشی مقابله با خطرات و آمادگی گروه‌های دوام داوطلب واکنش اضطراری محلات منطقه با هدف آشنایی با مخاطرات چهارشنبه‌سوری، آموزش اطفاء حریق به گروه‌های دوام و آموزش مقابله با خطرات احتمالی به دانش‌آموزان مدارس از جمله اقدامات منطقه در این زمینه بوده است.

وی در ادامه یادآور شد: برگزاری جلسات مشترک و هماهنگی با ارگان‌های خدمات‌رسان منطقه شامل سرکلانتری ششم نیروی انتظامی، سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی، اورژانس، ادارات آب، برق، گاز و ... به منظور اعلام نقاط حساس و پر خطر منطقه و هماهنگی جهت محل‌های استقرار اکیپ‌های مربوطه، اعلام آماده‌باش به نواحی هشت‌گانه و ارسال دستورالعمل ایمنی چهارشنبه‌سوری به نواحی، نشست مشترک مسئولان خانه‌های دوام و ایمنی‌سرای محلات، اعلام امکانات و تجهیزات منطقه در مراسم چهارشنبه‌سوری، بازدید کارشناسان از کپسول‌های اطفاء حریق موجود در اماکن مهم و پرتردد و ... از دیگر فعالیت‌هاست.

مدیر شهری جنوب شرق تهران در پایان افزود: در این راستا نسبت به جمع‌آوری مواد آتش‌زا، شاخه و برگ درختان، لوازم مستعمل و مخازن مکانیزه از معابر و صدور اخطاریه به پمپ بنزین‌ها اقدام شد.

انتهای پیام/2462/ک/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول