اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در شورای برنامه‌ریزی خراسان‌جنوبی

20 طرح امور زیربنایی و شهرسازی خراسان‌جنوبی تصویب شد

20 طرح امور زیربنایی و شهرسازی خراسان‌جنوبی در شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان بررسی و با 17 رأی موافق، یک رأی مخالف و یک رای ممتنع به تصویب رسید.

20 طرح امور زیربنایی و شهرسازی خراسان‌جنوبی تصویب شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، پنجمین جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه خراسان جنوبی پیش از ظهر امروز با هدف بررسی و تصویب طرح جامع طبس مسینا، مصوبات کارگروه تخصصی امور زیربنایی و شهرسازی و تفویض اختیارات ابلاغی به معاونت برنامه‌ریزی و اشتغال استانداری برگزار شد.

درخواست شرکت فولادکاران گلشن مبنی بر احداث کارخانه تولید آهن اسفنجی طبس در سه هکتار از اراضی ملی پلاک 526 اصلی طبس در کارگروه امور زیربنایی و شهرسازی استان مطرح و با رعایت مفاد تمامی استعلامات و تأمین زیر ساخت‌ها توسط متقاضی مورد تأیید قرار گرفته بود که امروز نیز در این جلسه به تصویب رسید.

احداث پایانه باربری کالا نهبندان

احداث پادگان قاینات در 139 هکتار از ارضی موسوم به شیرمرغ در کارگروه امور زیربنایی و شهرسازی استان مطرح و با توجه به اصلاح کروکی زمین در محدوده اراضی مستثنیات تملک شده احداث ساختمان و تأسیسات پادگان با رعایت مفاد تمامی استعلامات و تأمین زیر ساخت‌ها توسط متقاضی مورد توافق قرارگرفته بود که امروز نیز در شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان به تصویب رسید.

در خواست شرکت گاز مبنی بر احداث ایستگاه تقلیل فشار گاز سربیشه در 10 هزار و 500 متر مربع از اراضی ملی پلاک 343 اصلی موسوم به دشت سربیشه نیز در این جلسه به تصویب رسید.

درخواست احداث پایانه باربری کالا نهبندان در زمینی به مساحت 3 هزار متر مربع از دیگر موضوعات مطرح شده در شورای برنامه‌ریزی استان بود که با گرفتن 17 رأی موافق به تصویب رسید.

احداث کارگاه تولید قطعات بتنی سرایان در 4 هزار متر مربع از اراضی ملی موسوم به آیسک در جلسه مطرح و با 17 رأی موافق و یک رأی مخالف به تصویب رسید.

کارخانه تولید شیر پاستوریزه در سربیشه

احداث مجتمع تفریحی قاینات، سالن ورزشی بشرویه، کارخانه تولید شیر پاستوریزه در سربیشه، مخازن و تأسیسات آب شرب سربیشه، ایستگاه تقلیل فشار گاز بیرجند، ترمینال ضبط پسته فردوس، جایگاه عرضه میوه و تره‌بار فصلی نهبندان، مجموعه کارگاهی قاینات کارگاه تولید بلوک سفالی از جمله موضوعات مطرح شده در این شورا بود که با 17 رأی موافق، یک رأی مخالف و یک رأی ممتنع به تصویب رسید.

گفتنی است همچنین در این جلسه با حفر چاه و احداث تأسیسات آب شرب سرایان، احداث کارخانه یخ سربیشه و مجتمع سیاحتی ـ تفریحی سربیشه نیز موافقت شد.

انتهای پیام/69022/ق30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول