اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه شاهرود:

توجه به اقتصاد مقاومتی اولویت کارهای بسیج است

فرمانده سپاه شاهرود گفت: با توجه به تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر تحقق اقتصاد مقاومتی، اولویت همه کارهای بسیج باید در تمام ابعاد به ابن امر معطوف باشد.

توجه به اقتصاد مقاومتی اولویت کارهای بسیج است

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، عباس مطهری عصر امروز در آیین معارفه فرمانده جدید حوزه مقاومت بسیج مساجد و محلات علی ابن ابیطالب (ع) سپاه شاهرود که با حضور شورای حوزه و معاونت‌های سپاه و بسیجیان این حوزه در حسینیه شهدای حوزه علی(ع) برگزار شد، در سخنانی با اشاره به برنامه‌های اجرایی سال 92 بسیج سپاه شاهرود گفت: برگزاری رزمایش الی بیت‌المقدس، بازسازی واقعه غدیر، برنامه حماسه اروند در هفته دفاع مقدس و برنامه‌های مشابهه دیگر برگ‌های زرینی در کارنامه بسیج سپاه شاهرود در سال 92 بوده است که هر کدام دارای ویژگی‌های خاص خود است.

وی با تقدیر از فعالیت بسیجیان در برنامه‌های مختلف گفت: بسیجیان مثل گذشته در حفظ و حراست از انقلاب اسلام آماده و حاضر هستند و در این مسیر تردیدی به خود راه نمی‌دهند.

فرمانده سپاه شاهرود با اشاره به فرمایشات رهبر انقلاب در موضوع اقتصاد مقاومتی اظهار کرد: رهبری 10 مؤلفه را برای اقتصاد مقاومتی تبیین کردند که باید بسیج در تبیین آن و اجرا کردن آن در جامعه پیش‌قدم باشد.

وی خاطر نشان کرد: بسیج با توجه به بدنه فعال جامعه و بطن مردم می‌تواند با برنامه‌ریزی درست کارکرد خود را در بحث تبیین و تشریح مولفه‌های اقتصاد مقاومتی در جامعه انجام دهد.

مطهری با تاکید بر توجه به این موضوع گفت: امروز دشمن ما بیش از گذشته منزوی است؛ اما با تهدید و تحریم می‌خواهد نقاط ضعف خود را پوشش دهد اما تاکنون نتوانسته و برنامه‌هایش ناکام مانده است.

وی بیان کرد: اقتصاد مقاومتی می‌تواند ما را برابر توطئه‌های دشمن مصون نگهدارد و دشمنان را که اکنون متزلزل شده‌اند، بیش از پیش عصبانی و سرخورده سازد.

فرمانده سپاه شاهرود در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی مقدمه حکومت جهانی اسلام است، اظهار کرد: باید خود را برای نشر اسلام و برپایی حکومت جهانی اسلام آماده و مهیا کنیم و این جز با بصیرت همراه با آگاهی و عمل به هنگام میسر نخواهد شد.

مطهری خاطرنشان کرد: بسیج و بسیجیان پیشگامان تشکیل حکومت جهانی اسلام هستند و باید با بصیرت و عمل به‌هنگام و همراه با بصیرت به این وظیفه مهم خود عمل کنند.

وی در پایان با تقدیر از فعالیت‌های فرمانده سابق حوزه علی ابن ابیطالب (ع) شاهرود، از فرمانده جدید خواست با جدیت برنامه‌های بسیج را در جهت تحقق اهداف بسیج با کمک بسیجیان مخلص دنبال کند.

در این جلسه از زحمات عباس ارباب‌مجنی تقدیر و علی‌اکبر اشرفی به عنوان فرمانده جدید حوزه بسیج مساجد و محلات علی ابن ابیطالب (ع) سپاه شاهرود معرفی شد.

انتهای پیام/2249/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول