اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دیدار جمعی از جوانان با فرماندار گراش مطرح شد

درخواست استقرار نمایندگی میراث فرهنگی در گراش

جوانان گراشی از فرماندار این شهرستان خواستار استقرار دفتر نمایندگی میراث فرهنگی در گراش شدند.

درخواست استقرار نمایندگی میراث فرهنگی در گراش

به گزارش خبرگزاری فارس از گراش، بعد از ظهر امروز تعدادی از اعضای انجمن مردمی معرفی و حفظ آثار و بناهای تاریخی فرهنگی گراش با حضور در دفتر فرماندار با وی دیدار و گفت‌وگو کردند.

در ابتدای این دیدار دبیر انجمن معرفی و حفظ آثار و بناهای تاریخی فرهنگی گراش گزارشی از فعالیت دو ماهه این انجمن ارائه کرد و با اشاره به مهمترین اقدامات صورت گرفته اظهار داشت: مهمترین اقداماتی که تاکنون توسط انجمن معرفی و حفظ آثار و بناهای تاریخی فرهنگی گراش صورت گرفته، بررسی و پژوهش منازل قدیمی شهر گراش با همکاری دانشگاه هنر و معماری شیراز و راه‌اندازی سایت میراث فرهنگی و گردشگری گراش به آدرس www.gerash.info است.

حامد عبداللهی در ادامه خواستار تسریع در روند استقرار نمایندگی میراث فرهنگی در شهرستان گراش شد.

در ادامه فرماندار شهرستان گراش نیز پیگیری‌های مستمر اعضای این انجمن را قابل تقدیر دانست و اذعان داشت: پیگیری‌های شما جوانان از روی علاقه و اخلاص است، چراکه این کار هیچ سودی برای اعضای انجمن نخواهد داشت.

اصغر فرودی افزود: اهمیت مسئله میراث فرهنگی بر هیچ‌کس پوشیده نیست، زیرا که درآمد اصلی برخی از کشور‌ها به‌واسطه گردشگری و جذب توریست بوده که در رشد اقتصاد یک کشور، استان و یا شهرستان بسیار موثر است.

فرماندار گراش خطاب به اعضای این انجمن مردمی ابراز داشت: اهمیت کاری که شما انجام می‌دهید بسیار بالا است اما توجه داشته باشید که دید شهرستانی داشته باشید و فقط روی شهر گراش متمرکز نشوید.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، پیگیری استقرار نمایندگی میراث فرهنگی در شهرستان گراش را از اولویت‌های نخست سال 93 این فرمانداری عنوان کرد و گفت: در سال آینده به دنبال استقرار نمایندگی میراث فرهنگی در این شهرستان خواهیم بود و پیش از آن نیز انجمن میراث فرهنگی شهرستان را فعال خواهیم کرد.

انتهای پیام/2448/صا30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول