اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیران و اساتید ممتاز دانشگاه‎های علمی و کاردبردی بوشهر تجلیل شدند

در آیینی از مدیران و اساتید ممتاز دانشگاه‌های علمی و کاربردی استان بوشهر تقدیر و تجلیل شد.

مدیران و اساتید ممتاز دانشگاه‎های علمی و کاردبردی بوشهر تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، آیین تقدیر از چهره‌های برتر دانشگاه‌های علمی و کاربردی استان بوشهر ظهر امروز با حضور تعدادی از اساتید و مدیران دانشگاه‌های استان بوشهر بوشهر برگزار شد.

رئیس دانشگاه جامع علمی و کاربردی استان بوشهر در این آیین اظهار داشت: با توجه به ظرفیت‌های بالقوه‌ای که در دانشگاه‌های علمی و کاربردی استان بوشهر وجود دارد باید آموزش نیروی کار متخصص در آن صورت پذیرد.

فضل‌الله لک ادامه داد: اساتید و دانشجویان دانشگاه نیز باید با حضور فعال در این عرصه زمینه پیشرفت دانشگاه‌های علمی و کاربردی استان را فراهم آورند.

وی تصریح کرد: در تربیت نیروی متخصص باید علاوه بر آموزش تئوری، آموزش‌های عملی نیز به دانشجویان دانشگاه داده شود تا بتوانند با استفاده از این تجربه مهارت‌های لازم برای ورود به بازار کار را کسب کنند.

در ادامه این آیین از سوی مسئولان دانشگاه علمی و کاربری استان بوشهر از اساتید برتر این دانشگاه در شهرستان‌ها و مرکز استان بوشهر با اهدا لوح و کارت هدیه تقدیر به عمل آمد.

در پایان این آیین توسط اصغر حصیری مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر و فضل‌الله لک مدیر دانشگاه‌های علمی و کاربردی استان بوشهر از مدیران ممتاز دانشگاه‌های علمی و کاربردی استان بوشهر تقدیر و هدایایی به رسم یادبود به آنها اهدا شد.

انتهای پیام/66006/س20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول