اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در مازندران:

مدیران از میز خدمت به نفع مردم گام بردارند

نماینده ولی فقیه در مازندران خطاب به مدیران دستگاه‌های اجرایی مازندران گفت: کرسی مدیریتی که در اختیار شما است عاریه است و باید از این میز برای خدمت به مردم استفاده کنید.

مدیران از میز خدمت به نفع مردم گام بردارند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، آیت‌الله نورالله طبرسی ظهر امروز در جلسه شورای هماهنگی رفاه اجتماعی دستگاه‌های اجرایی مازندران اظهار داشت: پایه‌های نظام با کار و عملکرد مثبت مدیران با ثبات می‌شود.

وی تصریح کرد: مدیران برای توسعه مازندران باید با تلاش همه جانبه در سایه ولایت فقیه گام بردارند.

نماینده ولی فقیه در مازندران خواستار همکاری دستگاه‌های اجرایی مازندران با همدیگر شد و افزود: میزان بیکاران در مازندران زیاد است و دستگاه‌های اجرایی نسبت به ساماندهی شغل در مازندران اقدام کنند.

وی با اشاره به مشکلاتی که در مازندران به دلیل بیکاری وجود دارد، گفت: کم کاری مدیران در سطح جامعه به خوبی نشان داده می‌شود.

طبرسی در ادامه خواستار تقویت همدلی در بین مدیران استان مازندران شد و تصریح کرد: مدیران در کنار همدیگر برای توسعه استان مازندران تلاش کنند.

وی با اشاره به امنیتی که در ایران حاکم است، تاکید کرد: داشتن کشوری امن بزرگ‌ترین نعمت است که باید قدر این نعمت را بدانیم.

این مسئول در ادامه خطاب به مدیران استان مازندران گفت: مدیریتی در اختیار شما است عاریه است و باید از این میز برای حرکت به مردم استفاده کنید.

نماینده ولی فقیه در مازندران تاکید کرد: ما در مقام مسئول باید به گونه‌ای حرکت و تلاش کنیم که به نفع مردم باشد و مدیران در اجرای امور خدا را ناظر اعمال خویش بدانند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: برنامه‌های مدیران طوری تدوین شود که بیشترین خدمت به محرومان جامعه تعلق بگیرد.

انتهای پیام/86004/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول