اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فرمانداری بیجار خواستار شد

ارتقای سطح کیفی خدمات جایگاه‌های عرضه سوخت بیجار

سرپرست فرمانداری بیجار خواستار ارتقای سطح کیفی خدمات جایگاه‌های عرضه سوخت در ایام تعطیلات شد و بر بازرسی از این جایگاه‌ها به طور مستمر تأکید کرد.

ارتقای سطح کیفی خدمات جایگاه‌های عرضه سوخت بیجار

به گزارش خبرگزاری فارس از بیجار، باقرجدی امین‌پور دوشنبه‌شب در جلسه کمیته سوخت این شهرستان که در محل فرمانداری برگزار شد، با تأکید بر بازرسی‌های مداوم و مستمر در ایام نوروز از جایگاه‌های عرضه سوخت این شهرستان، خواستار ارتقای سطح کیفی خدمات جایگاه‌های عرضه سوخت شد.

وی با تأکید بر رعایت نکات ایمنی و آمادگی تمام جایگاه‌ها برای استقبال از میهمانان نوروزی تصریح کرد: تجهیز و زیباسازی نمازخانه‌ها، نصب دوربین‌های مدار بسته، نصب تجهیزات کمک‌های اولیه و رعایت نکات بهداشتی از مهم‌ترین مواردی است که باید در جایگاه‌های عرضه سوخت مورد توجه قرار گیرد.

امین‌پور با اشاره به فرا رسیدن فصل بهار و آغاز فعالیت‌های کشاورزی گسترده در شهرستان بیجار، خواستار تأمین سوخت برای ادوات کشاورزی شد.

سرپرست فرمانداری بیجار با بیان اینکه در این شهرستان 4 هزار و 347 دستگاه تراکتور در سال 92 فعالیت داشته‌اند، اضافه کرد: مطمئناً این میزان در سال 93 افزایش خواهد یافت و لازم است شرکت پخش فرآورده‌های نفتی هر چه سریع‌تر نسبت به تامین سوخت این تراکتورها و سایر ادوات کشاورزی اقدام کند.

امین‌پور همچنین بر لزوم افزایش سهمیه نفت و گاز شهرستان بیجار با توجه به فعالیت‌های معدنی و صنعتی در این شهرستان تأکید کرد.

به گفته وی، در سال 92 بیش از 6 میلیون لیتر سوخت به معادن شهرستان بیجار اختصاص یافت که پاسخگوی نیاز ماشین‌آلات معدن و بخش حمل و نقل تولیدات آن نبود و این میزان باید در سال 93 افزایش یابد.

انتهای پیام/79015/ز30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول