اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست سپاه شهرستان بوشهر خبر داد

اعزام بسیجیان به مناطق عملیاتی جنوب

سرپرست سپاه شهرستان بوشهر از اعزام بسیجیان به مناطق عملیاتی جنوب خبر داد.

اعزام بسیجیان به مناطق عملیاتی جنوب

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، سرپرست سپاه شهرستان بوشهر ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: طبق قرارداد فی مابین بسیج سازندگی سپاه شهرستان بوشهر و شهرداری این شهر بیش از 45 هزار و 320 متر از جداول سطح شهر فاز چهارم بوشهر رنگ‌آمیزی می‌شود.

عبدالرضا دشتی افزود: جداول حدفاصل میدان آزادی تا پلیس راه، میدان آزادی تا میدان حر، میدان حر تا دانشگاه خلیج فارس، میدان بهمنی تا سایت موشکی، تقاطع بیمارستان تا منازل سازمانی شیلات و میدان آزادی تا میدان نیروگاه اتمی رنگ‌آمیزی می‌شود.

دشتی اظهار داشت: مبلغ رنگ‌آمیزی جداول 450 میلیون ریال برآورد شده و 80 نفر بسیجی در این پروژه فعالیت خواهند کرد. بسیجیان حوزه‌های مقاومت خاتم‌الانبیاء، کربلا، قدس و شهدای هسته‌ای در این طرح که به مدت 6 روز بطول می‌انجامد، فعالیت می‌کنند.

440 نفر بسیجی به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند

دشتی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: 440 نفر از بسیجیان ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بوشهر در قالب راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند. 440 نفر از بسیجیان ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بوشهر در قالب راهیان نور برای بازدید از مناطق عملیاتی جنوب به این مناطق اعزام شدند. این کاروان شامل 11 اتوبوس، دو خودرو سبک و آمبولانس بوده و به مدت 2 روز در منطقه مارد مستقر خواهند بود.

فرمانده سپاه بوشهر خاطرنشان کرد: این کاروان از مناطق عملیاتی شلمچه، مارد، طلائیه، اروندکنار و پاسگاه زید دیدن می‌کنند.

دشتی بیان داشت: توزیع بسته‌های فرهنگی، بهره‌گیری از راویان هشت سال دفاع مقدس در طول سفر و مداحی از جمله برنامه‌های فرهنگی راهیان نور جنوب است.

انتهای پیام/66006/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول