اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل استاندارد بوشهر خبر داد

کشف بیش از 40 هزار متر لوله پلی‌اتیلن غیراستاندارد در بوشهر

مدیرکل استاندارد بوشهر از کشف بیش از 40 هزار متر لوله پلی‌اتیلن غیراستاندارد در این شهرستان خبر داد.

کشف بیش از 40 هزار متر لوله پلی‌اتیلن غیراستاندارد در بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، محمد رحیم بهره‌مند ظهر امروز در نشستی خبری در پاسخ به سوالی در ارتباط با فعالیت شهرک‌های بازی به ویژه در تعطیلات نوروزی اظهار داشت: شهرداری‌ها باید نسبت به استانداردسازی شهرک‌های بازی اقدام کنند چراکه در صورت استاندارد نبودن وسایل بازی، از فعالیت شهرک بازی جلوگیری خواهیم کرد.

پلمپ دو شهربازی غیر استاندارد در گناوه

بهره‌مند ادامه داد: روز گذشته همکاران اداره کل استاندارد در شهر گناوه نسبت به پلمپ دو شهربازی که استانداردهای لازم را نداشتند اقدام کردند ضمن اینکه شهرک‌های بازی در بوشهر حداقل الزامات استاندارد را رعایت کرده بودند.

وی بیان کرد: با توجه به اهمیت ایمنی بالای دیوارهای مرگ اگر از استاندارد این دیوارها رعایت نشود امکان برخورد موتورسوار با تماشاگران وجود دارد بنابراین مجوزهای لازم برای فعالیت دیوار مرگ هم باید گرفته شود.

لزوم ارائه پروانه طراحی و مونتاژ از سوی شرکت‌های نصب آسانسور

مدیرکل استاندارد بوشهر در ارتباط با استاندارد بودن آسانسورها نیز به مردم هشدار داد در زمان نصب آسانسور توسط شرکت‌های نصاب، از آنان خواستار ارائه پروانه طراحی و مونتاژ آسانسور شوند.

بهره‌مند تاکید کرد: سال آینده تمام شرکت‌های نصاب آسانسور مورد بازرسی قرار خواهند گرفت و در صورت نداشتن پروانه طراحی و مونتاژ از فعالیت آنان جلوگیری خواهیم کرد.

وی افزود: نظام مهندسی و دستگاه‌های مرتبط نسبت به استاندارد بودن مصالح ساختمانی تاکید داشته باشند و با اداره کل استاندارد همکاری کنند.

کشف بیش از 40 هزار متر لوله پلی‌اتیلن غیراستاندارد

مدیرکل استاندارد بوشهر در ارتباط با استاندارد خرمای تولید شده در استان بوشهر گفت: یکی از عواملی که موجب کاهش صادرات خرما از بوشهر شد عدم رعایت اصول بهداشتی در تهیه و بسته‌بندی خرما بود.

بهره‌مند از کشف بیش از 40 هزار متر لوله پلی‌اتیلن غیراستاندارد در استان بوشهر خبر داد و گفت: در سال‌جاری یک واحد غیرمجاز با استفاده از مواد اولیه بازیافتی اقدام به تولید لوله پلی‌اتیلن می‌کرد که با تلاش همکاران ما این واحد پلمپ شد.

وی ادامه داد: از دستگاه قضا انتظار داریم نسبت به تسریع در رسیدگی به تخلفات مرتبط به استاندارد اقدام کند.

مدیرکل استاندارد بوشهر از کشف بیش از 15 هزار لیتر آب رادیاتور غیر استاندارد و تولید دستمال کاغذی غیر استاندارد در بوشهر خبر داد و تصریح کرد: همچنین در سال‌جاری یک‌هزار و 830 تن کارتن روغن آفتابگردان، کلاه ایمنی غیر استاندارد در بوشهر کشف کردیم.

انتهای پیام/66006/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول