اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی امام جمعه قم

معاونان جدید ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر معرفی شدند

طی مراسمی با حضور آیت‌الله سعیدی ‌امام جمعه قم، حجت‌الاسلام والمسلمین بنایی معاون سیاسی امنیتی استانداری قم و محمد دلبری شهردار قم به عنوان معاونان ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان قم انتخاب شدند.

معاونان جدید ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س)، حجت‌الاسلام والمسلمین بنایی معاون سیاسی امنیتی استانداری قم به عنوان معاون سازمان‌ها و ادارات و محمد دلبری شهردار قم به عنوان معاون اداری و برنامه‌ریزی ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان قم انتخاب شدند.

آیت‌الله سعیدی امام جمعه قم در این دیدار ضمن ضروری دانستن احیای امر به معروف و نهی منکر را در جامعه گفت:‌ حضرت فاطمه زهرا (س) بالاترین الگو در عرصه امر به معروف و نهی از منکر را به ما نشان دادند؛ این بانوی بزرگوار در حمایت از بالاترین معروف که مقام ولایت بود از هیچ اقدامی کوتاهی نکردند.

وی مهندس دلبری، ‌شهردار قم و حجت‌الاسلام والمسلمین بنایی، معاون سیاسی امنیتی استانداری قم را از شخصیت‌های خدمتگزار در شهر کریمه اهل‌بیت (ع) معرفی کرد و گفت:‌ باید فرصت برای خدمت در عش آل محمد (ص) را نعمت بزرگ الهی بدانیم و از آن بهره‌مند شویم.

تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س) با بیان اینکه براساس سنت الهی، خداوند کارهای شریف و با برکت و تاثیرگذار را قسمت افراد با لیاقت می‌کند، ادامه داد: در ماجرای تطهیر مسجدالحرام و خانه کعبه، خداوند حضرت ابراهیم و اسماعیل (ع) را که از بهترین بندگانش بودند انتخاب کرد تا این مکان مقدس را تطهیر کنند.

وی با تاکید بر اینکه منظور از تطهیر،‌ تطهیر از شرک و ناپاکی‌هاست، ادامه داد:‌ باید شهر کریمه اهل‌بیت (ع) را با الهام از این 2 پیامبر الهی تطهیر کنیم.

آیت‌الله سعیدی با بیان اینکه کار ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر مدیریت فعالیت‌‌ها در این عرصه است، ‌ادامه داد:‌ همه دستگاه‌های اجرایی استان به وظایف خود در عرصه احیای این فریضه الهی در جامعه تلاش می‌کنند و ستاد احیا نیز نقش ساماندهی کردن فعالیت‌ها و ارائه مشاوره فکری در این عرصه را عهده‌دار است.

تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س) ادامه داد: ‌ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر بازوی دستگاه‌های اجرایی است به این معنی که به آن‌ها کمک می‌کند که با بینش و بصیرت بیشتری در این عرصه ورود پیدا کنند.

امام جمعه قم در پایان ضمن ضروری دانستن امر به معروف و نهی از منکر به ویژه در ایام نوروز گفت: در این عرصه باید با بصیرت و برنامه‌ریزی شده حضور یافت‌ در غیر این صورت حضور اشتباه ما نتیجه معکوسی در پی خواهد داشت.

انتهای پیام/2258/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول