اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی مازندران خبر داد

اختصاص اعتبار 61 میلیارد تومانی به واحدهای تولیدی مازندران

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی مازندران از اختصاص اعتبار 61 میلیارد تومانی به واحدهای تولید مازندران در روزهای اخیر خبر داد.

اختصاص اعتبار 61 میلیارد تومانی به واحدهای تولیدی مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، علی بابایی کارنامی ظهر امروز در سیزدهمین جلسه شورای هماهنگی رفاه اجتماعی دستگاه‌های اجرایی مازندران در دفتر نماینده ولی فقیه در استان از اختصاص اعتبار 61 میلیارد تومانی به واحدهای تولیدی در مازندران خبر داد.

وی تصریح کرد: برای توسعه اشتغال در مازندران 18 میلیارد تومان نیز از صندوق مهر امام رضا(ع) به این امر اختصاص داده شد که همه این مبالغ نیز توسط واحدهای تولیدی جذب شد.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی مازندران از جذب 2 میلیارد و 600 میلیون تومان تسهیلات در سال جاری برای توسعه اشتغال در مازندران خبر داد و گفت: در حوزه تعاون نیز مبلغ 100 میلیارد تومان برای تولیدکنندگان اختصاص داده شد که این رقم نیز در اختیار تولیدکنندگان قرار گرفت.

وی به مصوبه هشت یک‌هزار میلیارد تومان دولت برای توسعه اشتغال اشاره کرد و گفت: میزان سهم‌بری مازندران از این رقم هنوز مشخص نشد که در حال برنامه‌ریزی برای جذب اعتبار اختصاصی دولت از محل توسعه اشتغال هستیم.

بابایی به اختصاص اعتبار 70 میلیارد تومان در بخش مشاغل خانگی نیز اشاره کرد و گفت: این اعتبار در اختیار متقاضیان قرار گرفت.

وی با اشاره به بحران برف اخیر در غرب مازندران و واحدهایی که از بابت بارش سنگین برف خسارت دیدند بیان داشت: این امر سبب به بیکار شدن تعدادی از نیرو کار این واحدها شد که با همکاری تامین اجتماعی نسبت به برقرار مستمری بیمه بیکاری این افراد اقدام شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران با اعلام اینکه 18 هزار نفر در مازندران تحت پوشش کار سخت و زیان‌آور قرار گرفتند گفت: با بررسی انجام شده و همکاری سازمان‌های مرتبط این افراد در لیست شغل سخت و زیان‌آور قرار گرفتند.

مدیرکل بیمه سلامت مازندران نیز با اعلام اینکه 54 درصد جمعیت مازندران زیرپوشش بیمه سلامت هستند گفت: بسیاری از بیماران خاص مازندران نیز تحت حمایت بیمه سلامت قرار دارند.

رسول ظفرمند از برنامه‌ریزی برای کاهش بدهی‌های این سازمان به موسسات دولتی اشاره کرد و گفت: وضعیت پرداختی به سایر موسسات بهتر از سال گذشته است.

ظفرمند از برنامه‌ریزی برای زیرپوشش قرار دادن همه افراد فاقد بیمه در مازندران خبر داد و گفت: تلاش ما این است که در سال 93 افراد فاقد بیمه در مازندران وجود نداشته باشند و برای این امر نیز اعتبار مورد نظر پیش‌بینی شد.

انتهای پیام/86004/ح40/ض1002

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول