اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

آغاز توزیع 1000 تن میوه عید در کهگیلویه و بویراحمد

رئیس صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: توزیع 1000 تن میوه شب عید شامل سیب و پرتقال در نقاط مختلف کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد.

آغاز توزیع 1000 تن میوه عید در کهگیلویه و بویراحمد

داریوش دیودیده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: توزیع 1000 تن میوه شب عید شامل سیب و پرتقال در نقاط مختلف استان آغاز شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان این‌که میوه در تمامی نقاط استان تا سطح دهستان‌ها توزیع خواهد شد، افزود: مردم از این بابت هیچ گونه نگرانی نداشته باشند.

دیودیده تصریح کرد: بر اساس توافق انجام شده هزار تن سیب و پرتقال تنها برای طرح شب عید در نظر گرفته شده که توزیع آن از دیروز شروع و با نرخ 1900 تومان برای پرتقال و 3000 تومان سیب برای مصرف‌کنندگان توزیع شد.

وی با اشاره به این‌که روزانه به میزان نیاز بازار این حجم ذخیره شده برای طرح عید توزیع می‌شود، گفت: هر چه به پایان سال نزدیک‌تر می‌‌شویم، قطعا حجم توزیع افزایش پیدا می‌کند و همراه با تقاضای بازار حرکت خواهیم کرد.

رئیس صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد در خصوص مکان‌های توزیع میوه شب عید گفت: مراکز عرضه مشخص میوه شب عید در تمامی نقاط استان که همه با بنر مشخص شده‌اند میوه شب عید را توزیع می‌کنند.

دیودیده با بیان این‌که خوشبختانه میوه شب عید امسال از کیفیت مطلوبی برخوردار است، افزود: توزیع میوه شب عید از دیروز آغاز و تا زمانی که ذخایر وجود داشته باشد ادامه دارد.

وی تاکید کرد: همشهریان گرامی می‌توانند در صورت برخورد با هرگونه تخلف در ارتباط با قیمت مصوب موضوع را از طریق شماره تلفن 124 (سامانه رسیدگی به شکایات مردمی) در میان بگذارند.

انتهای پیام/82009/س20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول