اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم استهبان و نیریز در مجلس شورای اسلامی:

تکمیل بیمارستان استهبان 180 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد

نماینده مردم استهبان و نیریز در مجلس شورای اسلامی گفت: برای تکمیل و بهره‌برداری کامل از بیمارستان جدید 120 تختخوابی این شهرستان 180 میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

تکمیل بیمارستان استهبان 180 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد

محمد سقایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در استهبان اظهار کرد: بیمارستان 120 تختخوابی جدید شهرستان استهبان در مدت کمتر از چهار سال به بهره‌برداری می‌رسد که این امر در کل کشور کم‌سابقه است.

وی افزود: برای اجرای این طرح هماهنگی خوبی بین ما و متولی امر که واحد فنی و مهندسی دانشگاه علوم پزشکی شیراز است، وجود دارد.

نماینده مردم استهبان و نیریز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: کار ساخت بسیاری از بیمارستان‌ها که در سطح کشور ساخته می‌شود 15 سال طول می‌کشد اما بیمارستان جدید استهبان در کمتر از چهار سال ساخته خواهد شد و سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

این مقام مسئول تصریح کرد: تاکنون 90 میلیارد ریال برای ساخت این بیمارستان هزینه شده است و 180 میلیارد ریال دیگر نیاز دارد تا پانسیون ساخته شود و تجهیزات آن تکمیل شده و ساخت طرح پایان یابد.

وی با تقدیر از وزیر بهداشت و درمان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز و پیمانکار بیمارستان جدید استهبان گفت: امروز اگر می‌گوییم که طرح 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارد نشان می‌دهد که پیمانکار با تمام عشق و علاقه کار کرده است.

به گزارش فارس، پروژه بیمارستان جدید استهبان در شرق این شهر و در پنج طبقه در حال اجراست و نماینده مردم استهبان و نیریز در مجلس شورای اسلامی هر ماه از روند ساخت این طرح بازدید می‌کند.

انتهای پیام/2448/ز20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول