اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جمعیت هلال‌احمر سبزوار خبر داد

استقرار تیم‌های عملیاتی امداد و نجات در محورهای مواصلاتی سبزوار

رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان سبزوار از استقرار تیم‌های عملیاتی امداد و نجات در محورهای مواصلاتی این شهرستان خبر داد.

استقرار تیم‌های عملیاتی امداد و نجات در محورهای مواصلاتی سبزوار

رضا شهرآبادی در حاشیه اجرای مانور طرح ملی امداد و نجات نوروزی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سبزوار گفت: همزمان با دستور سراسری که از سوی جمعیت هلال‌احمر صادر شده است تیم‌های عملیاتی ما در 2 حوزه امداد و نجات از امروز در محورهای شهرستان سبزوار و داورزن مستقر شده‌اند.

وی ادامه داد: پایگاه‌های امداد و نجات مهر در کیلومتر 45، کاهک در کیلومتر 85 در محور سبزوار – شاهرود و در حوزه داورزن و پایگاه‌های ابراهیم‌آباد در 30 کیلومتری محور سبزوار – بردسکن و پایگاه زعفرانیه در محور سبزوار – مشهد آمادگی اجرای هر گونه عملیات نجات و اسکان مسافران در صورت وقوع بحران و ... را دارند.

این کارشناس امداد و سوانح از استقرار درمانگاه در این پایگاه‌ها خبر داد و تصریح کرد: در راستای رفاه حال مسافران نوروزی 4 درمانگاه مجهز در این پست‌های جاده‌ای استقرار یافته است که در ایام مختلف طرح دارای پزشک خواهد بود.

شهرآبادی یادآور شد: بیش از 4 دستگاه آمبولانس و 2 دستگاه خودروی نجات در محل پایگاه‌های امداد و نجات جاده‌ای تجهیز و مستقر شده‌اند.

وی در ارتباط با نبود خودروی ست نجات در برخی از پایگاه‌های جاده‌ای این شهرستان خاطرنشان کرد: در این پایگاه‌ها ست‌های نجات سبک با فناوری روز در داخل آمبولانس‌ها نصب شده تا در صورت لزوم مورد استفاده قرار گیرند.

این مسئول گفت: با توجه به نیازسنجی صورت گرفته و حساسیت محورهای سبزوار به خوشاب و سبزوار به جوین تیمی از زبده‌ترین نیروهای امداد و نجات جاده‌ای این جمعیت به صورت اکیپ آنکال در محل جمعیت مستقر هستند تا در صورت بروز هر حادثه‌ای بلافاصله به محل اعزام شوند.

انتهای پیام/2202/ز30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول