اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خلخال:

خلخالی‌ها برای پذیرایی از مسافران نوروزی آماده هستند

فرماندار شهرستان خلخال گفت: شهرستان خلخال آماده پذیرایی از گردشگران و مسافران نوروزی است.

خلخالی‌ها برای پذیرایی از مسافران نوروزی آماده هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مهدی احمدی صبح امروز در آخرین جلسه ستاد گردشگری ستاد تسهیلات نوروزی سال 92 از اعضای کمیته ستاد تسهیلات گردشگری شهرستان خلخال خواست تا با آمادگی کامل در خدمت مسافران نوروزی باشند.

وی همچنین از شهرداری خلخال خواست تا نسبت به پاکسازی معابر، ورودی شهر خلخال از طرف اسالم به خلخال اقدام و نسبت به آماده‌سازی پارک‌ها و سرویس‌های بهداشتی شهر و خط کشی معابر و پاک‌سازی جداول شهر اقدام کند.

رئیس ستاد تسهیلات گردشگری شهرستان خلخال یادآور شد: نظافت شهر خلخال از عمده‌ترین وظایف روزانه شهرداری است ولی در این ایام با نظارت و دقت بیشتری باید جهت جلب رضایت شهروندان انجام شود.

احمدی از اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان خلخال نیز خواست تا با نظارت کامل بر نانوایی و مراکز عرضه خدمات و بازار اعمال کند تا در روزهای تعطیلی نوروز شهروندان و مسافران با مشکل تامین نان مواجه نشوند.

این مسئول همچنین از استقرار ایستگاه‌های پلیس و ایستگاه‌های راهنمایان مسافران نوروزی جمعیت هلال احمر در میادین شهر خلخال و ورودی و خروجی از طرف گیلان و اردبیل در میدان‌های بسیج و آزادگان خبر داد.

فرماندار شهرستان خلخال از بانک‌های عامل شهرستان خلخال خواست تا ایام تعطیلات نسبت به آمادگی دستگاه‌های خودپرداز و برقراری کشیک‌های کارکنان برای انجام خدمات برای مردم و مسافران اقدام کنند.

احمدی از اداره راه و شهرسازی شهرستان خلخال نیز خواست تا نسبت به لکه‌گیری معابر و رفع عیوب آسفالت در محور‌های ارتباطی و سطح شهر در سریع‌ترین زمان تلاش‌های خود را انجام دهد.

رئیس ستاد تسهیلات گردشگری شهرستان خلخال از نماینده صدا و سیما و واحد خبر در خلخال و نمایندگی خبرگزاری‌ها در شهرستان خواست تا نسبت به معرفی آثار تاریخی و جاذبه‌‌های گردشگری شهرستان خلخال فعالیت خود‌ را بیش از پیش کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، احمدی در پایان از آمادگی مراکز اسکان آموزش و پرورش برای اسکان میهمانان نوروزی خبر داد و گفت: در ایام نوروز این مراکز در خلخال آماده پذیرایی از میهمانان هستند.

انتهای پیام/62008/م30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول