اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور در مدرسه شهید گنجیان روستای همایون بیجار صورت گرفت

تجلیل سرپرست فرمانداری بیجار از اقدام خداپسندانه معلم فداکار بیجاری

سرپرست فرمانداری بیجار با حضور در مدرسه شهید گنجیان روستای همایون بیجار از اقدام خداپسندانه معلم این مدرسه تجلیل کرد.

تجلیل سرپرست فرمانداری بیجار از اقدام خداپسندانه معلم فداکار بیجاری

به گزارش خبرگزاری فارس از بیجار، باقرجدی امین‌پور بعدازظهر امروز به همراه مدیر آموزش و پرورش بیجار با حضور در مدرسه شهید گنجیان روستای همایون از اقدام خداپسندانه و فداکاری‌های ثریا مطهرنیا معلم دلسوز بیجاری تجلیل کرد.

وی ضمن قدردانی از خدمات این معلم فداکار، گفت: معلمی شغل انبیاء الهی است و یقیناً معلمین با ایثار و از خودگذشتگی، هدایت‌گران جامعه هستند.

سرپرست فرمانداری بیجار این معلم را الگویی برای ایثارگری در جامعه عنوان کرد و افزود: حرکت والای این خانم مطهرنیا اوج انسانیت است که این معلم دلسوز و فداکار آن را به منصه ظهور رسانده است.

امین‌پور اقدام فداکارانه خانم مطهرنیا در راستای پیگیری و درمان دانش‌آموز (سارا قربان‌سرشت) این روستای محروم را ستود و گفت: بدون شک این اقدام ارزشمند گوشه‌ای از ایثار و از خود گذشتگی معلمین در روستاهای دورافتاده را نمایان می‌کند و نشان از روح بلند آنها است.

سرپرست فرمانداری بیجار، معلمی را از شریف‌ترین و پر مسئولیت‌ترین شغل‌ها عنوان کرد و اقدام خداپسندانه معلم فداکار این مدرسه در بیجار را نمایانگر این مهم دانست.

به گفته وی، اشخاصی که می‌توانند نجات‌بخش ملت‌ها باشند و کشور را آباد و دنیا و آخرت ملت را تعمیر کنند معلمان و فرهنگیان هستند.

امین‌پور ادامه داد: خانم مطهرنیا علاوه بر اقدام خداپسندانه و شایسته‌اش درس ایثارگری را به جهانیان می‌آموزد و الگویی برای انسان‌های خیرخواه است.

این مسئول در پایان خواستار کمک و همیاری خیرین در راستای تأمین منابع مالی درمان دانش‌آموز آسیب دیده شد.

لازم به ذکر است، سارا قربان‌سرشت دختر بچه هشت ساله که هم‌اکنون در مدرسه شهید گنجیان روستای همایون بیجار تحصیل می‌کند، در سن هفت ماهگی بر اثر یک حادثه دلخراش آتش‌سوزی در منزل دچار سوختگی شدید شده و طی سال‌های گذشته به علت ناتوانی مالی خانواده‌اش در وضعیت بسیار نامناسبی بوده اما در دو سال اخیر با پیگیری‌ها و تلاش‌های شبانه‌روزی معلم فداکار، سارا در حال درمان است.

ثریا مطهرنیا، معلم فداکار بیجاری در 2 سال اخیر بارها سارا را برای مداوا به تهران برده و در حال حاضر نیز خواستار همکاری خیرین کشور در راستای تأمین هزینه‌های هنگفت سارا است.

سارای کوچک شهر ما در انتظار یاری شما هموطنان نوع‌دوست ایرانی است.

انتهای پیام/79015/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول