اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

داد صاحبان واحدهای تولیدی از بی‌توجهی‌ها بالا گرفت

قطع برق یک واحد تولیدی در اردبیل به دلیل بدهی 145 هزار تومانی

در یک اتفاق عجیب شرکت برق اردبیل به دلیل بدهی 145 هزار تومانی برق یک واحد تولیدی و صنعتی بزرگ و باسابقه را در اردبیل قطع کرد.

قطع برق یک واحد تولیدی در اردبیل به دلیل بدهی 145 هزار تومانی

مدیرعامل این کارخانه که به شدت از حمایت نکردن دستگاه‌های مختلف از واحدهای تولیدی و صنعتی گله‌مند بود، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: این مجموعه بزرگ تولید‌کننده تجهیزات اداری واقع در شهرک صنعتی شماره یک اردبیل که روزگاری با ده‌ها پرسنل کار می‌کرد امروز در سایه حمایت نشدن‌های واقعی نظیر آنچه امروز در قطع برق این واحد رخ داد در حال حاضر تنها با پنج نفر فعالیت می‌کند که این امر مایه تاسف است.

جواد قر‌آن‌نویس گفت: واحد تولیدی ما را شرکت برق اردبیل تنها به دلیل بدهی 145 هزار تومان آن هم در حالی که دو روز از پرداخت نشدن قبوض گذشته است قطع کرده و یک واحد تولیدی را به دلیل این رقم بدهی تعطیل کرده است.

وی تصریح کرد: بنده برای حل این مشکل دست به دامن رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت شدم تا واسطه‌ای شود که مشکل قطعی برق برطرف و این واحد تولیدی به فعالیت خود ادامه دهد.

قرآن‌نویس با اظهار تاسف از این دیدگاه غلط که یک واحد تولیدی را به دلیل 145 هزار تومان بدهی به شرکت برق دچار اختلال و نارسایی در فرآیند تولید می‌کنند، ‌افزود: چگونه باور کنیم که بعد از 35 سال تلاش در این عرصه وضعیت به جایی برسد که اینگونه رفتار نامناسب و ناصحیح با ما داشته باشند.

این تولیدکننده در پایان گفت‌وگوی خود با خبرنگار فارس در اردبیل یادآور شد: هر چقدر استاندار اردبیل از سرمایه‌گذاران و بخش تولید حمایت می‌کند در نقطه مقابل عده‌ای همچنان به کارشکنی‌های خود ادامه داده و هرگز حاضر نیستند در این مسیر گشایشی ایجاد کنند.

انتهای پیام/62001/ر20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول