اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حاشیه‌ای بر یک نشست

نشست خبری میراث فرهنگی نشست اعضای ستاد نوروزی شد

آخرین نشست خبری میراث فرهنگی همدان به نوعی به نشست خبری ستاد اعضای تسهیلات نوروزی مبدل شده است.

نشست خبری میراث فرهنگی نشست اعضای ستاد نوروزی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، آخرین نشست خبری سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری همدان، در هتل باباطاهر برگزار شد که شاید نام این برنامه را باید نشست خبری ستاد اعضای ستاد هماهنگی خدمات سفر نام گذاشت.

در این نشست مدیرکل میراث فرهنگی همدان، مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان، مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های همدان، معاون شهرداری همدان، مدیرکل هواشناسی استان همدان و مدیران مسئول دفاتر روزنامه و سرپرستان خبرگزاری‌ها حضور داشتند.

میزبان این نشست خبری میراث فرهنگی بود اما به دلیل جلسه مدیرکل میراث فرهنگی همدان، معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی اطلاعات برنامه‌های ستاد هماهنگی خدمات سفر را برای خبرنگاران تشریح کرد.

سپس معاون صنایع‌ دستی سازمان میراث فرهنگی نیز از برنامه‌های صنایع دستی در این ایام گفت و افزود: حدود 200 غرفه، صنایع‌دستی همدان را در سه نقطه ارائه خواهند کرد.

گزارش آمار مسافران ورودی به همدان یکی از سؤالاتی بود که ذهن همه خبرنگاران و شاید مسئولان را به خود مشغول کرده بود و مدیرکل میراث فرهنگی با بیان اینکه ارائه آمار مسافران در همدان ساز و کار مناسبی ندارد و آنچه اعلام می‌شود صرفاً آمار ترددی است و مسئولیت ارائه این آمار را نیز به مدیرکل پایانه‌ها و حمل و نقل همدان واگذار کرد.

وجود اختلاف شهرداری و میراث فرهنگی از دیگر سئوالاتی بود که مطرح شد اما هم مدیرکل میراث فرهنگی و هم معاون شهرداری آن را تکذیب کردند.

در این نشست قرار بود از خبرگزاری‌ها و روزنامه‌هایی که تعامل خبری مناسبی با این سازمان دارند، تجلیل شود که در ابتدای امر از فعالان بخش خصوص در حوزه گردشگری چون شرکت علیصدر و دهکده تفریحی و توریستی تله‌کابین گنجنامه تجلیل شد.

سپس از مدیران کل حمل و نقل و پایانه‌ها، راه و شهرسازی، هواشناسی و معاون شهرداری تقدیر شد.

تجلیل از سرپرستان خبرگزاری‌های فارس، ایسنا، ایرنا و مهر و پایگاه خبری همدان‌نیوز بخش بعدی این آئین تجلیل بود.

سپس خبرنگاران فعال حوزه گردشگری خبرگزاری فارس، ایسنا، ایرنا و مهر مورد قدردانی قرار گرفتند.

در پایان هدیه مدیران حاضر در جمع خبرنگاران سفر به مشهد مقدس بود که قرار شد با همکاری این مدیران، خبرنگاران 10 اردیبهشت ماه به این سفر اعزام شوند.

همچنین از همکاری و تعامل روزنامه‌های جمهوری اسلامی، همدان پیام و هگمتانه نیز تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/89003/ح20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول