اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان:

عرضه میوه شب عید در 70 مرکز گلستان کلید خورد

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان از توزیع میوه شب عید در 70 مرکز عرضه سراسر استان خبر داد.

عرضه میوه شب عید در 70 مرکز گلستان کلید خورد

یدالله وفایی امروز در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار داشت: 15 مرکز عرضه میوه شب عید در شهرستان گرگان پیش‎بینی شده است.

وی با بیان اینکه توزیع میوه شب عید از 25 اسفندماه در گلستان آغاز شده است، تصریح کرد: زمان اجرای این طرح تا 15 فروردین سال 93 ادامه خواهد داشت.

به گفته وفایی؛ قیمت مصوب هر کیلوگرم پرتغال یک‌هزار و 500 تومان و سیب درختی هر کیلوگرم 3 هزار و 300 تومان است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان ادامه داد: مردم می‎توانند از ساعت هشت صبح لغایت 21 به مراکز عرضه مراجعه و میوه شب عید را به نرخ مصوب دولتی خریداری کنند.

وفایی با اشاره به اینکه مراکز عرضه میوه دولتی از طریق بنرهایی در سطح شهر مشخص شده است، بیان داشت: اماکن پخش به صورت یکسره در مراکز عرضه مبادرت به فروش میوه مورد نیاز مردم می‎کنند.

وی با بیان اینکه میوه به اندازه کافی در استان ذخیره‎سازی شده است، خاطرنشان کرد: هیچ کمبودی در این زمینه وجود ندارد و مردم از این بابت نگرانی نداشته باشند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان با بیان اینکه عرضه میوه دولتی هر سال با هدف کنترل قیمت وارد بازار می‎شود، اظهار داشت: مردم در صورت مشاهده هر گونه تخلف می‎توانند از طریق شماره 124 مسائل خود را پیگیری کنند تا مشکلات آنها بررسی شود.

وفایی در خصوص نظارت بازرسان در زمینه اجرای طرح فوق گفت: نظارت‎ها از طریق بازرسان اصناف، بازرسان تعزیرات و نظارت بازرسی در قالب گشت‎های مشترک در سطح استان عملیاتی می‎شود.

انتهای پیام/83001/س30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول